bmol78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting op telefoon in combinatie abonnement niet verrekend

Hallo,
Ik heb telefonisch een abonnement afgesloten. Mij is toen een korting op de telefoon toegezegd. Echter bij ontvangst van het contract is de korting niet vermeld. Hierdoor komen de maandlasten weer hoger uit. Ik heb veelvuldig gevraagd het gesprek terug te laten luisteren. Nu naar 4 weken!! Heb ik nog steeds geen reactie of bevestiging ontvangen.
Hoe kan ik nu eindelijk het contract aangepast ontvangen?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marientje63

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jazeker. De eindejaarskorting was wel verrekend maar nu ook de 5 euro Ziggo korting. De geluidsband is afgeluisterd die tijdens de bestelling is opgenomen en daarin kwam uiteraard boven water wat er mij beloofd was. De korting waar ik recht op heb wordt met terugwerkende kracht verrekend.

Bekijk in context

11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi bmol78,

Vervelende situatie. Zo te zien heb je al contact opgenomen met de telefonische klantenservice.

Je hebt eventueel ook de mogelijkheid om per mail verder te communiceren, dit kun je hier verder regelen. Je ontvangt zo snel mogelijk reactie op je mail.

Succes!
Vriendelijke groet,
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi bmol78,

Om welke korting(en) gaat dit?
Het is namelijk zo dat de Black Friday korting, Eindejaarskorting en deVodafoneZiggo korting niet vermeld staan op je contract.
Deze koritngen zul je zien op je eerste factuur.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de uitleg van Sietske verder duidelijk bmol78?
Marientje63

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou ook een (blijvende) 5 euro eindejaarskorting krijgen op mijn nieuwe abbonement (red Essential) Heb de nota gekregen maar niks geen korting te zien.
Nu weer afwachten wat de klachtencommissie hier van vind.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Marientje63,

Stond de korting niet op je eerste factuur? Heb je daarna contact met ons opgenomen of heb je direct een klacht ingediend?
Het zou kunnen dat de korting nog niet goed verwerkt is, waardoor er wellicht een case aangemaakt moet worden. Mocht je direct een klacht hebben ingediend, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0094 of via Facebook/Twitter, zodat mijn collega's het een en ander voor je kunnen nakijken.
Marientje63

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, Ik heb contact opgenomen met iemand van de afdeling rekeningen/nota's. Mijn verhaal gedaan en hij verwachtte dat de collega die mij toendertijd telefonisch het nieuwe abbonement heeft afgenomen en foutieve informatie heeft gegeven over de korting. Tja daar kan ik verder niks aan doen. Gelukkig is dit gespreek opgenomen en heb ik meerdere keren een bevestiging gevraagd of de korting het hele abbonement periode geld en dat mijn abbonememt kosten dus maandelijks op 16 euro komt. Het Red essential abbo zou op 21 euro pmaand komen waarvan er nog 5 euro eindejaarskorting vanaf ging. Waarschijnlijk was de korting al verrekend in die 21 euro. Maar om nu naar een maandkosten van 13 naar 21 euro te gaan vond ik te veel. Vandaar dat het met het eindejaarskorting een mooie aanbieding bleek te zijn. Beetje balen dat ik er nu weer achteraan moet gaan om mijn beloofde korting te krijgen. Collega heeft het aangehoord een een case aangemaakt. Nu maar hopen dat ik snel antwoord krijg.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen dat het in behandeling is Marientje63! Zodra er uitsluitsel hierover is, ontvang je bericht van ons.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Marientje63,

Heb je inmiddels al antwoord op de case die voor je is aangemaakt?
Marientje63

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jazeker. De eindejaarskorting was wel verrekend maar nu ook de 5 euro Ziggo korting. De geluidsband is afgeluisterd die tijdens de bestelling is opgenomen en daarin kwam uiteraard boven water wat er mij beloofd was. De korting waar ik recht op heb wordt met terugwerkende kracht verrekend.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen Marientje63! Bedankt voor de terugkoppeling.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic