Beste directie,
ik verbaas mij over het feit dat er zoveel klachten over 4G zijn betreffende de dekking en de antwoorden hierop.
Vodafone geeft aan om een 95% dekking te hebben binnen Nederland. U, als directie, gaat hier trots op.
Toch blijkt dat er op heel veel plaatsen helemaaal geen 4G is, zelfs nog geen 3G.
Volgens mij is er geen 95% dekking.
Dekkingskaart die niet klopt. Je kunt geen rechten ontlenen aan wat Vodafone publiceert.
De antwoorden op de vragen, met alle respect voor het forum, zijn, wat de dekking betreft, in mijn ogen doeddoeners.
Wanneer staat er nou eens speciefiek geschreven wanneer er in de gebieden met geen dekking, wel dekking komt. Het is altijd in de toekomst.
Ik kan daar niets mee.
Vergelijk de dekkingskaart eens met KPN dan zul je zien dat Vodafone wel heel veel stukken heeft die nog geen dekking hebben.
Ik ben ook altijd een tevreden Vodafone klant geweest, maar heb nu het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Kan verlengen maar ben in dubio of ik ga overstappen.
Zou eens graag een antwoord met specifieke toezeggingen lezen van de directie van Vodafone, maar kom dat nergens tegen.
Bij zoveel klachten over een geboden aanbod verwacht je toch op z'n minst een reactie van bovenaf.
Hoop dat u dit bericht leest en uw verantwoordelijkheid neemt met het geven van duidelijkheid.
Met vriendelijke groet
Arno