Ozlemguzel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht

Ik heb online in december een nieuwe abonnement aangevraagd met toestel. Dit heb ik na 2 dagen telefonisch geannulleerd. Het toestel was al verstuurd dit heb ik bij de deur geweigerd en is het toestel teruggestuurd. Ik heb daarna nog 5 maal.!!!! Gebeld wanneer ik mijn geld die ik heb betaald voor het toedtel terug zou krijgen en kreeg te horen 3 weken en nog steeds niets ontvangen.!!!!
Nummerbehoud bij mijn huidige provider tmobile is nog steeds niet geannulleerd ik kan dus nog steeds geen verlenging aanvragen bij mijn huidige provider omdat vodafone dit nog steeds niet ben er al 1 maand bezig heeft doorgevoerd. Ik krijg steeds te horen als ik dr klantenservice bel jaaa mvr deze week wordt het doorgevoerd. Jaaa mvr de annullering is er laat ingezet.!!!! Ik WIL NU ONMIDDELIJK DAT MIJN NUMMERBEHOUD EN AANVRAAG NIEUW ABONNEMENT WORDT GEANNULLLEERD.!!
Ik ben er al 1 maand mee bezig !! En vind dit echt geen proffesionele doenstverlening
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Ozlemguzel,

Dat klinkt inderdaad echt heel vervelend! Het Forum is helaas niet de goede plek om dit probleem op te lossen. We kunnen namelijk geen gegevens overleggen, vandaar dat het lastig is om jouw probleem hier te behandelen.

Je kunt het beste even contact opnemen via onze Twitter of Facebook pagina, hier kunnen we het wel voor je uitzoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic