rvanderbaan

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht over duur klacht afhandeling en waarschuwing voor ouders bij betaaldienst blokkade

Beste forum gebruikers,

Ik wil bij deze mijn ervaring delen en een waarschuwing laten uitgaan.

Daarnaast ben ik benieuwd of er meer mensen zijn met vergelijkbare problemen.

Ik heb in Juni 2014 op een van onze Abbonementen een blokkade laten opzetten op alle vormen van betaaldiensten wegens het ongecontroleerd gebruik voor games en bestellen van eten door een van onze kinderen.

Medio maart 2015 constateer ik (over de rekening van februari) dat het geblokkeerde abbonement weer veel te hoog is.
Samen met een Vodafone medewerker constateren we dat de blokkade's in Juni door vodafone niet correct is doorgevoerd.

Alsnog heeft hij direct opnieuw de blokkade aangemaakt.
Gezamelijk stellen we vast dat er inmiddels al voor honderde euro's onterechte kosten zijn afgeboekt.

Na overleg intern bij Vodafone geeft de betreffende medewerker via de mail aan dat we een formele klacht moeten indienen.

Op 22 mei (na de rekening van april) heb ik een klacht ingeschoten (Case 244096) voorzien van alle details tbv van de creditering van de onterecht geincasseerde kosten. (meer dan 700 Euro).

Inmiddels zjn we 2 maanden verder en heb ik 3 keer gebeld met Vodafone en tot op de dag van vandaag is mijn case nog niet behandeld.

Bizare looptijd voor een klacht afhandeling.

Als je abonement gaat aflopen bellen ze 4 keer per week.

Hebben meer mensen last van deze langzame afhandelingstijd als er creditering moet plaatsvinden ?

Daarnaast ben ik benieuwd of er meer klanten zijn waarbij de blokkades verkeerd zijn aangberacht ?

Hebben jullie nog tip's hoe ik Vodafone zover kan krijgen dat mijn klacht serieus wordt genomen en in redelijke termijn wordt opgelost ?


Roland

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey rvanderbaan

Dat is een heel hoog bedrag aan content diensten ????
Je zit er inderdaad heel snel aanvast aan dit soort kosten wat het totaal niet waard is.
Betreft je case raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij zijn geopend vanaf 08:00 uur tot 18:00 uur. Zij hebben inzage hierin. Echter moet dit natuurlijk wel onderzocht worden. Vanuit hier kan ik er niks in betekenen omdat ik vanuit hier geen toegang heb tot het desbetreffende systeem van Vodafone (hoe graag ik je ook hiermee wil helpen).

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic