yvonnead

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over Red E Abonnement

Hallo,

Ik heb de klacht al voorgelegd op de facebook pagina van jullie maar daar word ik niks wijzer.

Ik heb het volgende probleem:

Ik kreeg net een sms van een 043 nummer (vodafone maastricht) met de mededeling dat ik voor morgen voor 12 uur contact met hun moet opnemen, omdat er anders een blokkade volgt.Het gaat om een zakelijk abonnement dat zaterdag is afgesloten. Beetje raar dat smsje trouwens want ze zijn maar tot 17:30 te bereiken op dat kantoor. Graag zouden wij (mijn man en ik) graag willen weten waarom ik dat smsje heb ontvangen en hij niet. Het abonnement staat op de naam van mijn man.
Het gaat om een bedrag van bijna 442 euro wat open zou staan, de vraag is alleen waar komen de kosten vandaan?
Er staat bij dat het om overige kosten gaat, maar welke overige kosten?
Ik heb een Red E abonnement en dus 2000 MB, onbeperkt bellen + sms'en.
Van de 2000 Mb heb ik er nog 1775 over deze maand.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo yvonnead, een begrijpelijke vraag. Het forum is helaas niet de beste plek voor die vragen, het is vooral bedoeld voor vragen & tips van klanten voor klanten.
Op Facebook is de vraag op de juiste plek. Daarnaast kun je uiteraard altijd het nummer even bellen dat in de sms staat, de collega's die de sms gestuurd hebben kunnen zeker uitleggen waarom deze verstuurd is (ook als er een vergissing gemaakt is)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic