MaaikeVanGemert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan simkaart niet activeren

Hallo allemaal,

Ik ben sindskort van tele2 naar vodafone overgestapt. Ik heb een vodafone abbonement voor de telefoon en ziggo voor internet. Helaas kan ik nu mijn simkaart niet activeren.

De simkaart werkt nog niet, om hem te activeren moet ik een MyVodafone account aanmaken, waar ik een sms voor moet kunnen ontvangen wat niet kan zonder geactiveerde simkaart. Op deze manier kan ik dus geen account maken en geen simkaart activeren. Mijn simkaart is nu sinds een maand ingegaan dus zou gewoon moeten werken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer kan bellen en internetten met mijn telefoon?

Met vriendelijke groet,
Maaike van Gemert
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi MaaikeVanGemert
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je dit moet overkomen. Het beste wat je kunt doen is morgen de klantenservice van Vodafone bellen, die kunnen in het systeem kijken en je helpen. Wil je liever niet bellen, omdat het niet lukt, dan kan je ook via internet een chat starten.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Fijne zondag nog!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Dit topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic