Na het wijzigen van mijn account bij kpn, probeer ik mijn emailaccount op BIS te wijzigen. Ik kan niet aanloggen op Blackberry Internet Service. Ik heb daar nooit eerder ( of niet bewust) een gebruikersnaam en wachtwoord hoeven invoeren. Ik kan daar dus niet aanloggen. Het bestaande account weggooien en opnieuw aanmaken had ik bedacht. Maar omdat ik niet op BIS kan inloggen kan ik ook niet bij het account komen om het weg te gooien, te wijzigen of opnieuw aan te maken. Via de BB vodafone sites kom ik ook niet verder. Ik heb alle loops ongeveer al gehad.
Als ik het via http://mobileemail.vodafone.nl/ probeer krijg ik de volgende melding als ik een nieuw account probeer aan te maken. Dat ik dit niet via internet kan doen maar moet doen via BIS. Dus sta ik wederom voor de dichte poort. Aanloggen als bestaand gebruiker werkt niet want dan heb ik niet de goede gebruikersnaam en/of wachtwoord. Heb dus nu al 2 weken geen email op mijn bb ontvangen.:@ Heeft iemand nog advies?