joycegrobbe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan Geen Email Verzenden/ontvangen Met Samsung B7610 Omnia Qwerty

hallo allemaalIk heb sinds kort een B7610, bellen en internet met vodafone live gaat goed. E-mail niet! Heb alle instellingen goed staan, deze van de vodafone site gehaald. maar helaas na meerdere pogingen en nu hoop frustraties werkt het nog steeds niet.Kan email, zowel vodafone mail of outlook, gmail ect niet verzenden of ontvangen.toestel geeft aan"kan geen verbinding maken met huidige verbindings instellingen? (deze al na gekeken maar alles klopt met de gegevens die vodafone doorgeeft op hun site voor dit toestel)kan berich niet verzenden. controleer uw netwerkdekking en accountgegevens ( ook deze lijken mij te kloppen)dus nu weet ik het niet meeriemand nog briljante ideetjesoverigens met de HCT legend van mijn partner geen enkel probleem, gewoon ook de aanwijzingen van vodafone opgevolgd en tada gelukt. Helaas met mijn toestel wat minder succesvol.
5 Reacties 5
tiggerdekort

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Joyce, ik heb precies hetzelfde probleem, ben blij dat het niet aan mij ligt want ik begon al echt aan mezelf te twijfelen. Ik heb dit toestel nu al bijna 2 maanden, en alles heeft goed gewerkt, inclusief een mailaccount toevoegen en hier ook berichten mee ontvangen en verzenden. Ik denk dat ik een maand geleden al een keer problemen hiermee had, en ik weet niet meer wat ik toen heb gedaan maar hij werkte weer. Afgelopen vrijdag kreeg ik wederom problemen. Ik ben vanmorgen naar de Vodafonewinkel geweest, en daarna konden ze me wonder boven wonder ook niet helpen, zelfs de reparatiebalie niet. Er werd verteld dat ik een nieuwe updat van iets op mijn toestel moest zetten, maar helaas werkte dat ook niet met hun computer. Hun advies was dus om het toestel op te sturen zodat het gerepareerd kon worden. Ik dacht bij mezelf, eerst even zelf bij mijn ouders op de computer kijken of het werkt, en toen zag ik jou berichtje. Ik denk dat de enige oplossing dus is om het toestel op te sturen voor reparatie en het dan 2 tot 3 weken kwijt te zijn !!!! Ik heb altijd al een samsung toestel gehad, nog nooit problemen, maar nu helaas wel. Ik baal echt als een stekker. Mocht jij nog andere oplossingen hebben gehoord in de tussentijd, dan hoor ik het graag!
joycegrobbe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja grappig he. ik heb het toestel nog geen 2 weken, het heeft bij mij dus helemaal niet gewekt. Denk eerder dat het aan de juiste vodafone instelling ligt dat hun niet de juiste instelling hebben voor dit toestel. ga bellen of mailen mat vodafone en probeer contact te krijgen met samsung, als ik wat weet laat ik het he weten. p.s. ben ook blij dat het niet aan mij ligt hi hi
tiggerdekort

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou, de mijne is opgestuurd naar Vodafone, omdat de winkel zelf de software niet kon uploaden/upgraden en na een kleine 2 weken issie weer terug en werkt!!!!!
brittjuhhh990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hee, dat probleem heb ik dus ook, maar dan met mijn Blackberry, en dan kan ik wel mails verzenden maar niet ontvangen.. iemand met hetzelfde probleem?
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Brittjuhh990,

Welkom op het forum!

Ik wil je aanraden je vraag te plaatsen in het BlackBerry gedeelte van het forum. Je hebt dan de kans dat je vraag sneller wordt beantwoord door mede BlackBerry gebruikers 😉

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic