nieklodewijks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone gewenst

Beste Heer/Mevrouw
 
Ik ben in het bezit van een Samsung galaxy Apollo. En mijn abonnement loopt tot 16 januarie 2013.. Ik ben deze telefoon helemaal beu..
Ik zou zeer graag willen over stappen naar een Iphone 4s.
 
Graag wil ik weten of dit zo snel mogelijk kan, en wat dan precies de mogelijkheden hiervoor zijn!?
 
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
Met vriendelijke groet,
 
Niek Lodewijks
2 Reacties 2
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Niek,
 
Ik raad je met klem aan dit via de telefoon te doen. Dit forum is zoals in de Huisregels staat meer van technische aard. Er zal waarschijnlijk niemand zijn die hier concreet antwoord op kan geven.
 
Succes iig!
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
DroidGuru schreef:
Hoi Niek,
 
Ik raad je met klem aan dit via de telefoon te doen. Dit forum is zoals in de Huisregels staat meer van technische aard. Er zal waarschijnlijk niemand zijn die hier concreet antwoord op kan geven.
 
Succes iig!
 
Deels toch wel 😉
 
Als je abonnement op bijvoorbeeld 15 januari 2013 afloopt, kan je vanaf 15 september 2012 verlengen (4 maanden vooraf).
 
Wat de mogelijkheden zijn on combinatie met het door jou gewenste toestel kan echter niemand je nog zeggen, ook niet aan de telefoon.
We weten gewoonweg nog niet wat tegen die tijd de geldende acties zijn en daar hangt natuurlijk veel, zo niet alles, vanaf.
 
Meldt je dus na 15 september even met je ID-bewijs in 1 van de Vodafone-winkels en als alles loopt zoals het hoort, loop je bellend en internettend met je nieuwe toestel en abonnement de winkel uit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic