Donvdp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5

Beste vodafone,
 
Is het al mogelijk de nieuwe (waarschijnlijk in september te lanceren) I-phone 5 te reserveren ?
 
Gr,
Don
3 Reacties 3
AerdeS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Donvdp,

Welkom op het Vodafone forum.

Nee, op dit moment is er nog te weinig informatie vanuit Apple omtrent de iPhone 5. Zodra er een release datum bekend is en het bekend is of wij het toestel gaan leveren kan het zijn dat er vanuit Vodafone een pre-order mogelijkheid is. Vooralsnog is hierover echter geen duidelijkheid.

Met Vriendelijke Groet,

Sebastian
Vodafone Forum Team
tripleplay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte,
 
De release datum is vastgesteld op 4 Oktober 2011 (vandaag dus) als ik het goed heb gelezen overal.
10 December loopt mijn contract af en ik wil graag weten of het mogelijk is mijn contract voor die periode te verlengen met de Iphone 5?
Ik wil namelijk mijn contract online verlengen, maar de Iphone 5 (dan wel voorwaarden) zijn nergens bekend op jullie site.
Indien dit namelijk niet mogelijk is wil ik graag van u weten of Vodafone hier iets in kan betekenen.
Anders overweeg ik om mijn abbonement te laten beeindigen en een andere provider te kiezen /  dan wel een totaal nieuw contract bij Vodafone aan te gaan.
 
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi tripleplay,

Ik zou eens contact opnemen met onze afdeling verkoop op 0800-0560. Wij kunnen geen verlengingen doorvoeren en hebben ook veel minder informatie omtrent dit.

Groetjes,
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic