mischa2011

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Iphone 5 zwart lak beschadigingen

Goedemiddag,
 
Ik heb een iphone 5 met een Red plus aboo en verzekering garant basis.
De iphone heb ik altijd met hoes en screenprotector gebruikt alleen de lak is aan het loslaten. 
Dit gebeurt aan de zijkanten. Valt dit ook onder de verzekering want het is echt ongelovelijk lelijk en zonde aangezien ik wel een hoes gebruik om hem netjes te houden.
 
Met vriendelijke groet,
 
Mischa de Jong
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mischa, ik durf niet direct te garanderen dat het onder de verzekering valt maar ik denk eerlijk gezegd van wel. Ik zou in dit geval bellen met de verzekering. Zij kunnen je precies uitleggen of het er wel of niet onder valt en, als het er onder valt, je ook gelijk het claimnummer geven dat je nodig hebt om het toestel te laten repareren onder de verzekering.

Als je dat weinig tijd kost kun je ook altijd even langsgaan in de Vodafone winkel en je toestel daar laten bekijken door een collega. Misschien valt het namelijk ook wel onder de garantie (dat zou weer het eigen risico schelen)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mischa, ik durf niet direct te garanderen dat het onder de verzekering valt maar ik denk eerlijk gezegd van wel. Ik zou in dit geval bellen met de verzekering. Zij kunnen je precies uitleggen of het er wel of niet onder valt en, als het er onder valt, je ook gelijk het claimnummer geven dat je nodig hebt om het toestel te laten repareren onder de verzekering.

Als je dat weinig tijd kost kun je ook altijd even langsgaan in de Vodafone winkel en je toestel daar laten bekijken door een collega. Misschien valt het namelijk ook wel onder de garantie (dat zou weer het eigen risico schelen)
mischa2011
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dank je wel voor de tip, ik ga morgen even langs de winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic