rsteinm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5 pukcode niet geaccepteerd

Vlieg naar Noorwegen, telefoon uitgezet en bij aankomst in Noorwegen weer aangezet. Ontgrendeld en pin ingetoetst. Tel geeft aan verkeerde pin!! nogmaals pin ingetoetst en het zelfde verhaal!. Uiteindelijk raakt mijn tel SIM blocked, terwijl ik zeker weet dat mijn pin juist is!
PUK code opgezocht en ingevoerd, word mij daarna gevraagd een nieuwe pin in te voeren, en nog een keer voor verrificatie! geeft daarna gelijk aan dat mijn puk-code onjuist is!!!! 
Weet iemand wat dit probleem kan zijn? aangezien ik nog maar een paar pogingen over heb!!
Is mijn SIM kaart naar de haaien of is het simpel op te lossen? 
 
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo rsteinm, welkom op het forum. Mijn belangrijkste tip is: geef niet nogmaals de puk-code in!

Als je de puk te vaak verkeerd ingeeft wordt de sim namelijk onherstelbaar geblokkeerd, en een nieuwe Nederlandse sim is in Noorwegen niet te krijgen denk ik 😉

Ik zou even met de klantenservice bellen om te kijken of de PUK wel juist is. Het kan dat de sim defect geraakt is, maar just in case hij het niet is zou ik de PUK laten dubbelchecken.
Bellen kan vanuit het buitenland naar +31654500100 (optie 1 geeft je een computer voor de PUK, optie 4 een collega)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic