vanhaze

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5: Haperende en wegvallende gesprekken.

Ola allemaal,
 
Sinds 2 weken een iphone 5 (16gig), compleet met nano simcard opgestuurd gekregen van Vodafone.(ism verlenging abb.)
Elk telefoongesprek dat ik voer hapert (regelmatig kleine dropouts in het geluid) en soms vallen de gesprekken gewoon weg en wordt de verbinding verbroken.
Dit zijn gesprekken met Vodafone gebruikers maar ook met mensen die een andere provider hebben.(zowel vast als mobiel).
 
Niet te doen dus om op dit moment een normaal gesprek te voeren met mijn Iphone 5.
 
Is dit wellicht iemand bekend en is er een oplossing voor ?
 
BVD ,
 
Gr,
 
Rob.
4 Reacties 4
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi VanHaze, welkom op het Vodafone Forum.

Het is natuurlijk vervelend dat je gesprekken wegvallen, ik adviseer je toestel eens te koppelen een iTunes en te kijken of er een update beschikbaar is voor je toestel. Is dit niet het geval dan raad ik je aan om met je toestel naar de Vodafone winkel te gaan en je toestel te laten controleren door mijn collega. Mocht er een defect zijn zullen we kijken wat de mogelijkheden zijn.
vanhaze
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord.
Mijn iphone 5 draait al op ios 6.02, de nieuwste update dus.
Ik zal dus langsgaan bij een vodafone winkel.
 
 
 
 
 
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
vanhaze schreef:
Dank voor je antwoord.
Mijn iphone 5 draait al op ios 6.02, de nieuwste update dus.
Ik zal dus langsgaan bij een vodafone winkel.






Hoi VanHaze, als je toestel op de laatste software draait dan is inderdaad niet nodig dat je het toestel koppelt aan iTunes. Mijn collega in de Vodafone winkel zal je graag verder helpen. Vaak brengt een simkaart test al uitkomst 🙂
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé vanhaze,

Hoe is het afgelopen in de winkel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic