michellevdw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4S simkaart geactiveerd: geen netwerk

Hai,
Ik had voorheen een iphone 4 en omdat mijn abbonement afliep heb ik een nieuw abbo gekozen met een 4S. Nu heb ik dus de sim rond een uur of 7 geactiveerd en een uur gewacht, telefoon uit gedaan etc maar ik heb geen service, sms/bellen/3g lukt dus niet maar voor de rest lukt alles. Ik heb hem meerdere keren opnieuw opgestart en bij instellingen gekeken maar er wordt aangegeven dat mijn sim geprovicioneerd (?) is. Helpdesk is dicht en op meerdere tweets word helaas niet gereageerd. Supergraag zou ik weer mijn telefoon gebruiken en het is hard nodig: zouden jullie astjeblieft kunnen helpen? Zou helemaal geweldig zijn
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo michellevdw,

Het is uiteraard niet fijn wanneer je geen netwerk meer kunt krijgen. Kun je aangeven of je oude simkaart nog werkt? In dat geval kan er iets mis zijn gegaan bij het overzetten. De activatie zal dan opnieuw gedaan moeten worden. Neem in dat geval even contact op met de klantenservice, dit kan telefonisch maar ook zoals je aangeeft via Twitter. Normaal ontvang je op vragen naar ons Twitter account @vodafoneNL binnen één uur een reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic