Heckers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4 - Beperkt netwerk

Hallo,
 
Ik heb een Iphone 4 met een beperkt netwerk probleem.
 
De melding: Het geselecteerde mobiele netwerk is beperkt. In 'Instellingen" kunt u een ander netwerk kiezen".
 
Alleen ik heb een vodafone simkaart voor de Iphone. ik blijf de "geen service " melding houden linksboven in de hoek.
Ik heb de netwerkinstellingen al hersteld naar fabrieksinstellingen. Via algemeen -> stel op nieuw in.
 
Dit had geen effect. Ook heb ik geen storingen of werkzaamheden gezien op de vodafone website.
 
Dus dan eerst maar hier vragen voordat ik naar de winkel ga.
 
Alvsat bedankt.
 
MvG Heckers
6 Reacties 6
SanderJ

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds deze ochtend hetzelfde probleem.
Ik hoop dat vodafone snel antwoord geeft!
Heckers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het ook sinds deze ochtend. Weet echt niet waar het aan ligt.
kruijsifix

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde. Sinds vannacht 01:00 uur heb ik ook geen service in mijn beeldscherm staan. Ik zit nu in België en kan wel een buitenlandse operator selecteren, maar hij schaklet niet over. Er blijft "geen service" staan. Ik ben klaar met de "uitstekende" service van Vodafone!!! Fijn zo'n zakelijke provider!!! Ik zal Vodafone zeker adviseren aan collega bedrijven NOT!!!! Ik ben blij dat mijn meeste abonnementen via T-Mobile lopen, daar heb ik tenminste nooit problemen!
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Vervelend dat jullie dit probleem momenteel ondervinden, dit heeft te maken met de huidige netwerk storing die wij momenteel hebben bij Vodafone. Onze technische dienst is ermee bezig om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Excuses voor dit ongemak.
kruijsifix

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Patrick,
 
Dank je voor de snelle reactie, maar het afdoen met "vervelend" vind ik wel wat ondermaats. Ik ben benieuwd hoe Vodafone dit op gaat pakken?
 
Groet Jan Andries
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste Jan,

Op dit ogenblik kunnen ook wij niks voor jullie betekenen, buiten de informatie die wij hebben aanbieden.

Mijn collega en ik begrijpen de frustratie dan ook en vinden het ook echt vervelend dat jullie dergelijke problemen op dit moment ervaren.

Onze technici zijn op dit ogenblik hard bezig om de problematiek op te lossen.

Voor updates houdt http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Room/Storing-netwerk/td-p/23149 in de gaten.

Als je met "Ik ben benieuwd hoe Vodafone dit op gaat pakken?" een coulance of dergelijke bedoeld, daar is op dit ogenblik nog niks over bekend.

Mocht je verdere vragen hebben, wil ik je refereren aan bovenstaande link of een PM richting een van de mods.

Dit topic wordt dan ook gesloten.

Groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic