Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Mijn naam is Vinça en ik werk als marketeer bij Vodafone. Vanaf 3 september introduceren we SignaalPlus Plug&Play speciaal voor consumenten en ondernemers. Vodafone is hiermee de eerste provider in Nederland die femtocel technologie voor deze doelgroepen gaat inzetten.
SignaalPlus Plug&Play wordt geleverd met een femtocel en daarmee haalt u een eigen 3G zender en ontvanger in huis die via een vaste internetconnectie ervoor zorgt dat u binnen altijd optimaal 3G bereik heeft. Dit geldt voor bellen, sms’en en mobiel internet. We weten namelijk dat de isolatie van moderne gebouwen steeds beter wordt zodat het 3G signaal niet overal binnen kan komen. Het bereik van SignaalPlus Plug&Play is afhankelijk van de omgeving waarin deze geplaatst wordt ongeveer 30 meter en werkt in combinatie met smartphones, laptops en tablets die voorzien zijn van een Vodafone SIMkaart.
Misschien denkt u dat SignaalPlus Plug&Play lastig te installeren is. Bekijk op www.vodafone.nl/signaalplus de animatie om te zien hoe eenvoudig dit werkelijk is.
Als u meer wilt weten hoe het kan dat gebouwen uw 3G signaal kunnen blokkeren? Bekijk dan de film op www.signaalplus.nl. Hierin wordt met een aantal specialisten gesproken over dit probleem.
makkelijk instaleren? ben er al 3 dagen mee bezig, bestellen was al een probleem. Kon niet zakelijk via de site. nu heb ik alles gemonteerd en geregistreerd en nog werkt het niet. Kan klanten service niet bellen want...... ik heb geen signaal thuis, daarom nam ik dit product! Enfin... mijn probleem is dus dat het niet werkt, de lampjes van internet en service knipperen langzaam, dit is ook niet terug te vinden in de gebruikershandleiding!
De belofte van Signaal Plus spreekt zeer tot de verbeelding. Het binnenshuis kunnen voeren van een GSM gesprek zonder lijndrop en het "plug & play' idee is helemaal top.
Realiteit is helaas teleurstellend en Vodafone onwaardig. In de weken dat ik Signaal Plus Plug & Play in huis heb, heb ik zegge en schrijve enkele uren gebruik kunnen maken van deze dienst. 99% van de tijd staat de Femtocel in storingsmode omdat hij geen verbinding krijgt met het Femtocel netwerk (wel met het Internet). Gezien de reacties op de diverse forums ben ik niet de enige met deze problematiek.
Mijn advies zou zijn om
Signaal Pus Plug & Play voorlopig van de markt te halen om de (reputatie) schade van het hebben van teleurgestelde gebruikers te beperken. Aangezien deze doelgroep al dekkingsproblemen met Vodafone heeft, wordt Signaal Plus Plug & Play aangeschaft. Extra teleurstellend als het product dan ook nog niet eens naar behoren blijkt te functioneren.
de kwaliteit van het product (en het achterliggende Femtocel netwerk) substantieel te verbeteren.
bij voldoende kwaliteit (wat je van een merk als Vodafone mag verwachten) een hernieuwde introductie te doen.
Ik ben het volledig met "Fons66" eens, en had het niet beter kunnen verwoorden. Ik hoop dat Vodafone dit forum serieus neemt en alle huidige gebruikers kosteloos gaat voorzien van een Signaalplus 2.0 (die wél werkt)
Momenteel hier al 36uur goed werkende femtocell. Maar als vodafone de plug&play wil vernieuwen door een 2.0 versie ipv de 1.0 die eerst storing gaf...hoop ik dat ze die gratis geven aan iedereen die last van de herhaaldelijke storingen heeft gehad
Ook hier al 5 dagen een stabiele femtocell. Het lijkt er op dat wat Vodafone ook moge hebben gedaan, hiertoe aan heeft bijgedragen. Van geen tot 1 streepje (in EN om het huis) naar volle bak streepjes. Nu maar hopen dat de femtocell stabiel blijft en niet om de haverklap in storing springt.
Jij schrijft: Vodafone is hiermee de eerste provider in Nederland die femtocel technologie voor deze doelgroepen gaat inzetten. Ik zou er maar niet al te trots op zijn. Vodafone is misschien wel de enige provider die een extra apparaat aan zijn klanten verkoopt omdat zij hun eigen klanten geen bereik kan bieden in hun eigen woning. Huisgenoten van mij, met KPN en T-mobile als provider hebben nergens last van. Ik kan thuis hoogstens bellen als ik in de tuin sta. Sinds HALF SEPTEMBER heb ik de Femtocell en hij werkt nog steeds niet. Ik heb al heeeeel vaak contact gehad met de klantenservice en er wordt nogsteeds aangewerkt. Ik heb er geen vertrouwen meer in maar zie er tegen op om een procedure te beginnen waarbij ik mijn geld terug wil van de femtocel, mijn abonnement en telefoontjes naar de Klantenservice. 't Is nog even energie bij elkaar rapen en dan kom ik in aktie.
ik zou zeggen als mensen er last van hebbenin huis en vodafone kan het probleem niet oplossen dat zijn hun dat aan je moeten geven. aangezien kpn wel door de muur kan met hun bereik en tmobile en zelfs tele2 ( weet zusje van tmobile) dus of maak je bereik beter of geef iedereen zo ding. hoe meer mensen er kut bereik hebben hoe meer mensen slecht gaan praten hoe minder mensen vodafone willen.
ik zelf raad iedereen vodafone af en zo zijn er genoeg hier in dronten die zo denken. had ik het maar eerder geweten.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...