Lincybakss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetbundel verhogen kan niet?!!

Ik heb mijn abonnement verlengt bij Vodafone. Heb nu een iPhone 5 en hij bevalt heel goed, maar.. Ik heb een abonnement afgesloten met 500 mb, ze hebben me toen verteld dat ik m'n internet bundel met geen enkele moeite kon verhogen.. Dit blijkt echter niet het geval te zijn zeggen ze bij de bel company. Ik kan niet alleen m'n internet bundel verhogen. Dan moet ik maar m'n hele abonnement verhogen, maar ik heb helemaal niet meer bel minuten of sms'jes nodig!! Wie weet een goeie oplossing?
4 Reacties 4
Lincybakss
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement verlengt bij Vodafone. Heb nu een iPhone 5 en hij bevalt heel goed, maar.. Ik heb een abonnement afgesloten met 500 mb, ze hebben me toen verteld dat ik m'n internet bundel met geen enkele moeite kon verhogen.. Dit blijkt echter niet het geval te zijn zeggen ze bij de bel company. Ik kan niet alleen m'n internet bundel verhogen. Dan moet ik maar m'n hele abonnement verhogen, maar ik heb helemaal niet meer bel minuten of sms'jes nodig!! Wie weet een goeie oplossing?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Lincybakss,

Misschien zijn er extra BloX die je kunt aansluiten voor meer MB? Welk abonnement heb je precies? Dan kijk ik met je mee.
g-apd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag me internetbundel van 500 mb naar 1000 mb willen verhogen. Kan iemand van vodafone me daarbij helpen? Want jullie zijn moeilijk via de telefoon te bereiken, en om het via jullie site te doen is ook niet bepaald simpel gemaakt.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@g-apd, wat voor abonnement heb je? Dit kun je nakijken via My Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic