Liesje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet werkt niet overdag.

Ik kan al tijden geen smsjes ontvangen of versturen naar 4000 om de status van mijn blox op te vragen. "Niet bereikbaar wegens technische storing". Klantenservice over gebeld. (Ik heb pre-paid sinds jaren). Wordt aan gewerkt mevrouw maar mag ik uw gegevens noteren? Dan kunnen we u op de hoogte houden van nieuwe akties, u krijgt daarvoor bij de volgende opwaardering 10 euro gratis beltegoed. (Paar keer opgewaardeerd maar geen beltegoed gezien.) Ik kan nog steeds niet opvragen wat mijn status is. De storing is niet verholpen. Volgens mij zijn er wel andere dingen verholpen. Mijn beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zon. Gratis sms-en naa rmijn kinderen met ook vodafone? Blijkbaar kan dat niet meer. 60 halen= 3 betalen blox was handig voor bellen naar vaste nummers. Blijkbaar zijn al mijn blox uitgezet, mijn beltegoed is na een paar dagen al op. Tot overmaat van alle ergernis deugt mijn internet ook niet meer. Ik heb geen bereik..het was al een tijdje tergend langzaam maar nu heb ik alleen nog internet van half 12 's avonds tot 11 uur 's morgens en dan is het over en uit. Wat heb je eraan? Gelukkig kan vodafone mij nog wel sms-en. ik krijg wel regelmatig berichten dat ik moet opwaarderen. Gelukkig maar voor ze. Ik waardeer toch maar niet op. Per slot van rekening kan ik dan mijn beltegoed opmaken aan het bellen met de klantenservice. kosten 45 cent. Paar gesprekken verder ben ik niks opgeschoten. Nog steeds geen internet..geen informatie over mijn blox via sms. Opwaarderen? Welnee. Toch maar overstappen naar een andere provider. Vodafone laat me nu gewoon 35 cent per minuut betalen heb ik het gevoel. Ik kan elders voor 10 cent bellen. Internet is bij andere providers vast niet slechter dan bij Vodafone. 4g is de toekomst..weg met de prepaid klanten. Mijn kaartje is ok..mijn telefoon is ok. Ik blijf toch prepaid gebruiken. Ik betaal iets meer maar ik steek er wel een stokje voor dat providers mijn bankrekening plunderen. Na heel wat jaren ben ik nu wel klaar met vodafone.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Liesje,

Erg vervelend om te lezen dat het zo gelopen is. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Heb je inmiddels al een andere provider of nog niet? Als dit niet het geval is, kunnen we wellicht nog een en anders voor je nakijken via twitter, facebook of hyves?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic