neonlighting

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Internet naar tablet en laptop met 10GB?

Hee,

Ik ben op zoek naar een nieuw abonnement, aangezien de mijne bijna stopt.
En nu kwam Hi als winnaar bij mij uit de bus.
Maar... nu krijg ik bij Vodafone 10 GB per maand, wat toch ook wel erg aantrekkelijk is..
Nu vraag ik me wel af, kan ik dan wel gewoon via me telefoon internet krijgen op me tablet?
Gaat om de S3 en een HTC Fleyer.

En kun je dan je internet delen met 1 apparaat, of is het ook mogelijk om dan mijn tablet en bijvoorbeeld laptop erop te doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
neonlighting, wanneer je een nieuw Bel+SMS+Web abonnement afsluit, dan kun je het internet delen via tethering, zodat je hier met andere apparaten gebruik van kunt maken. Dit is in de voorwaarden expliciet toegestaan. Afhankelijk van het toestel kun je tetheren met meerdere apparaten tegelijk, met de S3 kan dit in theorie met 10 apparaten tegelijk. In de praktijk zal dat de snelheid bij parallel gebruik natuurlijk niet ten goede komen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
neonlighting, wanneer je een nieuw Bel+SMS+Web abonnement afsluit, dan kun je het internet delen via tethering, zodat je hier met andere apparaten gebruik van kunt maken. Dit is in de voorwaarden expliciet toegestaan. Afhankelijk van het toestel kun je tetheren met meerdere apparaten tegelijk, met de S3 kan dit in theorie met 10 apparaten tegelijk. In de praktijk zal dat de snelheid bij parallel gebruik natuurlijk niet ten goede komen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic