bramimhof

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet in buitenland

Hallo allen,

Op dit moment zit ik aan het strand van Rodos (Griekenland, dus binnen de EU) en wil kunnen internetten hier. Ik heb hiervoor al twee keer Alles op reis geactiveerd maar op de een of andere manier pakt die het internet niet.

Ik betaal gewoon nog steeds door met mijn prepaid tegoed en kan de 35MB dus volgens mij niet gebruiken.

Heb al een paar keer gekeken naar mijn internet instellingen, volgens mij moet ik data-roaming gewoon aanzetten en gewoon kunnen internetten zonder extra kosten. Ook heb ik via het keuzemenu op 1200 de instellingen van internet opgevraagd maar het tweede smsje met de instructies komt niet aan.

Toen ik mijn simkaart in mijn telefoon stak kreeg ik ook geen MMS bericht (wat volgens mij wel standaard is..)

Het gaat om een iPhone 5 en een PrePaid simkaart.

Wat moet ik doen? Onderhand vliegt het geld erdoor heen.

Groet,
Bram Imhof
5 Reacties 5
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Probeer hem eens aan te zetten via My Vodafone op http://my.vodafone.nl/ en kijk of dat werkt!

Kan misschien ook via de app, weet ik niet zeker.
bramimhof
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg wel gewoon de SMS dat die aanstaat maar ik blijf gewoon betalen voor internet terwijl ik nog niet door mijn 'bundel' heen ben..
bramimhof
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net overigens nog gekeken in My Vodafone maar daar staat de BloX wel aan. Eerst werd er bij 'Mijn toestel' ook een ander toestel dan de iPhone 5 aangegeven. Kan het hier aan liggen?
bramimhof
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog een kleine vraag: bij dat Alles op Reis kan ik zelf 20 minuten bellen. Werkt dit ook als mijn vriendin in het buitenland zit? Zij zit zelf bij een andere provider.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi bramimhof,

Het klopt inderdaad dat je 20 minuten naar alle 06-nummers kunt bellen, ongeacht of ze in het buitenland zitten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic