Jeremy33

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inruildeal op Samsung galaxy s24ultra

1.5 week geleden in de winkel de Samsung galaxy s24 ultra gekocht, mede door de mooie inruildeal. €300,- euro terug voor je oude telefoon. Dezelfde dag gegevens ingevuld op de website, waarna er via de mail een code verstuurd zou worden. Met die code kan ik dan de beloofde €300,- voor mijn toestel krijgen.

Tot op heden nog steeds geen code in mijn mailbox. Vodafone gebeld, die zeggen dat je moet bellen met Likewize die de aktie uitvoerd. Gebeld, 5 minuten in de wachtrij, wordt de verbinding verbroken.  Pffff. Opnieuw bellen, na 5 minuten neemt er iemand op die volgens mij nog niet helemaal wakker is, maar goed. Verhaal uitgelegd, het enige wat hij mij kan vertellen is dat de aktie een enorm succes is en dat het daarom langer duurt. Jammer,  want de aktie loopt maar tot 3 maart. Paar dagen later nog niks gekregen op de mail. Maar eens een mailtje sturen, helaas, paar dagen verder nog geen antwoord op de mail.

Als ik de ellende hier op dit forum lees over eerdere inruildeals van Vodafone, hou ik mijn hart vast over het verloop van de mijne. Heel jammer Vodafone! 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Jeremy33 
Fijn dat je inmiddels de promocode hebt gekregen en het toestel is verstuurd. Op dit moment is er een langere verwerkingstijd wegens het succes van de inruildeals. Hierdoor kan het wel ruim 14 werkdagen duren voordat de zending bij LikeWize is geregisteerd en het toestel vervolgens wordt geïnspecteerd. Deze periode is op dit moment nog niet verstreken, aangezien je aangeeft dat het toestel op 24 februari is afgeleverd volgens de Track&Trace. Even een kleine geruststelling. De actie ga je zeker niet mislopen, want het toestel is tijdig opgestuurd dus dat komt goed! Wil je mij eind volgende week laten weten of je iets hebt gehoord van LikeWize? Zo niet, dan kan ik het intern voor je escaleren.

Bekijk in context

19 Reacties 19
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Jeremy33, goedemorgen en welkom hier!

Dit is zeker een leuke actie waar je natuurlijk graag gebruik van wilt maken! De actie is inderdaad een succes, waardoor het ontvangen van de code langer duurt. Toevallig heeft iemand die ik ken ook gebruik gemaakt van deze actie en de code werd daar na ruim een week ontvangen en kwam in de spam terecht. Heb je voor de zekerheid ook de spam gecontroleerd in je mailbox? Het kan namelijk zijn dat de code ook bij jou daarin terecht is gekomen. Dus als je dat voor mij wilt controleren, dan graag! Mocht je de code ook daarin niet hebben ontvangen, zou je mij dan zowel het IMEi nummer van je oude- als nieuwe telefoon willen doorgeven + welk e-mailadres je hebt gebruikt bij de aanmelding? Je mag deze informatie vermelden in je Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'. En als je nog meer specifieke informatie hebt, altijd welkom!  Op basis daarvan ga ik het één en ander intern uitzetten voor meer informatie.

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Cecilia,

Bedankt voor je reactie en fijn dat je mij wilt helpen.

Ik heb tot op heden helaas nog steeds geen promocode mogen ontvangen van Vodafone, ook niet in de Spam.

Ik zal de gevraagde informatie plaatsen onder het kopje persoonlijke informatie. 

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nog even een vraagje.

Ik snap niet zo goed waar ik die informatie moet neerzetten bij persoonlijke informatie. Dan worden die gegevens toch openbaar zichtbaar? Ik ben niet zo handig hier in excuus.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Oh geen enkel probleem hoor @Jeremy33! Als je op deze link klikt, dan kom je direct in je profiel uit bij het kopje 'Persoonlijke Informatie'. Dit is alleen zichtbaar voor jou en voor mij als moderator 🙂 Geef je een seintje als je het hebt ingevuld?

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Cecilia,

Dank voor je uitleg en de link. Ik heb zojuist alles ingevuld bij persoonlijke informatie.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Bedankt voor de informatie @Jeremy33 ! Ik heb de gegevens uitgezet. De betreffende collega is vandaag afwezig, dus ik hoop maandag meer te horen. Zodra ik een reactie/update heb, dan hoor je van mij!

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel Cecilia. Ik wacht met smart

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Jeremy33
Ik heb inmiddels een update gekregen. De aanvraag die je hebt ingediend bij LikeWize is afgewezen, doordat er niet een correcte aankoopnota is toegevoegd. Vanuit mijn collega begreep ik dat er een e-mail is verstuurd dat de aanvraag is afgewezen, dit is 1-2 dagen na de initiële aanvraag. Op deze e-mail kan je reageren en alsnog de juiste factuur/aankoopbon uploaden. Indien je de e-mail niet hebt ontvangen of kan vinden, dan mag je dit ook toesturen naar VFNL.support@likewize.com. Dan wordt de aanvraag opnieuw in behandeling genomen 🙂
 

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Cecilia,

Toevallig heb ik vanochtend dat mailtje pas ontvangen van hun.

Ik heb op datzelfde email adres de juiste factuur gestuurd. Ik hou je even op de hoogte wanneer ik reactie krijg.

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Afgelopen maandag direct gerageerd op de e-mail van Likewize en de juiste factuur gestuurd. Vandaag, donderdag, helaas nog steeds geen antwoord en promocode.

Had ik de aanvraag misschien opnieuw moeten doen via de website van Vodafone?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

@Jeremy33 Nee dat is niet nodig. Reageren op de e-mail van LikeWize is voldoende. Maar ook hierbij geldt dat er door het succes van de actie het langer duurt voordat je een reactie krijgt. Ze proberen alles zo snel mogelijk te behandelen/verwerken. Mocht je volgende week dinsdag nog niets hebben gehoord, geef dan een gil. Dan ga ik er weer even achteraan 🙂

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor je reaktie Cecilia. Ik zal dinsdag van mij laten horen

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nou, dit is toch wel weer heel apart.

Krijg net een mailtje binnen van Likewize met de code.

Ik hou je over het verdere verloop op de hoogte.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Haha, je zou bijna denken dat ze het konden ruiken dat wij hierover contact hadden! ^^

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Cecilia,

Inmiddels heb ik mijn oude telefoon direkt na het ontvangen van de promocode opgestuurd naar het adres wat mij via de mail werd gestuurd. Dat was afgelopen vrijdag 23 februari. Gelukkig heb ik dit aangetekend verstuurd.

Bericht gekregen dat mijn pakket zaterdag 24 februari is ontvangen. Er is ook voor getekend.

Vandaag, 28 februari, krijg ik in de avond een mailtje van Likewize. Ze hebben mijn oude telefoon nog niet ontvangen........ en ik moet opschieten, want als mijn oude telefoon na 7 maart wordt ontvangen is de inruildeal niet meer geldig.

Dit is toch niet te geloven. Ik hoop dat je mij kunt helpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Jeremy33 
Fijn dat je inmiddels de promocode hebt gekregen en het toestel is verstuurd. Op dit moment is er een langere verwerkingstijd wegens het succes van de inruildeals. Hierdoor kan het wel ruim 14 werkdagen duren voordat de zending bij LikeWize is geregisteerd en het toestel vervolgens wordt geïnspecteerd. Deze periode is op dit moment nog niet verstreken, aangezien je aangeeft dat het toestel op 24 februari is afgeleverd volgens de Track&Trace. Even een kleine geruststelling. De actie ga je zeker niet mislopen, want het toestel is tijdig opgestuurd dus dat komt goed! Wil je mij eind volgende week laten weten of je iets hebt gehoord van LikeWize? Zo niet, dan kan ik het intern voor je escaleren.

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel Cecilia,

Ik snap de drukte daar hoor, ik schrok alleen van het feit dat ze zeiden dat mijn telefoon niet ontvangen was, terwijl er wel was getekend voor ontvangst.

Ik hou je op de hoogte

Jeremy33
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen Cecilia, 

Gisteravond het verlossende e-mailtje gekregen dat mijn oude telefoon ontvangen is en dat het geld binnen 14 dagen wordt overgemaakt. 

Bedankt voor de hulp

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Fantastisch nieuws @Jeremy33! Graag gedaan en fijn dat je mij op de hoogte hebt gehouden. Ik wens je een hele fijne dag toe! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic