Rémon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inruilactie Vodafone/Likewize

Hallo,

ik heb ondertussen al een paar weken problemen met Vodafone en Likewize. Op 23 januari heb ik een samsung galaxy s24 ultra aangeschaft op de vodafone website. In deze periode liep er een promotieactie bij vodafone dat je bij aankoop 300eu extra inruilwaarde kon krijgen op je oude telefoon. Hier wilde ik heel graag gebruik van maken, dus heb ik bij ontvangst van de telefoon gelijk de nodige documenten verstuurd via inruildeals.vodafone. Een paar dagen later kreeg ik bericht van Likewize dat wat ik verstuurd had niet voldoende was. Specifiek ging dit over wat ik had verstuurd onder 'aankoopnota'. Ik had hier het contract die ik van vodafone had ontvangen verstuurd, en als reactie op het mailtje heb ik ook nog het besteloverzicht verzonden. Dit was ook volgens Likewize niet voldoende en aangezien ik geen andere bestanden meer had die mij relevant leken (zowel fysiek als digitaal) werd mij aangeraden om contact op te nemen met vodafone. Ook ontving ik van Likewize een voorbeeldfactuur van waar zij naar op zoek zijn. Ik heb meermalig met Vodafone hierover gebeld en gemailt wat al veel van mijn tijd heeft ingenomen. Uit eindelijk heb ik van Vodafone opnieuw voor de zekerheid bestanden gekregen die ik al had en opnieuw opgestuurd naar Likewize. Volgens Vodafone zou dit genoeg moeten zijn geweest én heb ik gehoord dat zij geen facturen uitleveren die lijken op het voorbeeldfactuur van Likewize. Maar wederom kreeg ik van Likewize te horen dat het niet voldoende was en dat zij een ander factuur wilde hebben. Ondertussen heb ik al heel vaak moeten bellen met zowel Vodafone als Likewize en word ik eigenlijk constant door de ene doorverwezen naar de ander en eigenlijk wordt ik tot nu toe niet geholpen. Het gekke is dus dat Likewize vraagt om een factuur waarvan Vodafone zegt dat zij deze niet leveren. Aangezien ik wel werkelijk deze telefoon heb aangeschaft en daar genoeg bewijs voor heb verwacht ik dat het echt wel zou moeten lukken voor Vodafone/Likewize om mij uit eindelijk een promotie code te kunnen geven. Hopelijk kan iemand hier mij met dit probleem helpen, het heeft mij namelijk al veel tijd gekost en dat geld heb ik wel nodig. Als ik nog verdere informatie of bestanden moet geven doe ik dat graag. 

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Rémon, goedemorgen en welkom hier. 

Logisch dat je graag van deze actie gebruik wil maken. Ik zie bij je gegevens dat zowel het besteloverzicht als het contract een aantal keer is nagestuurd, maar uit je bericht begrijp ik dat LikeWize dit niet voldoende vindt. Dat is vreemd, want ik heb via de Community meerdere klanten gezien waarbij het wel is gelukt en zij krijgen natuurlijk geen andere documenten dan jij hebt ontvangen. Ik zet dit dan ook graag voor je door naar mijn contactpersoon binnen LikeWize. Had je toevallig ook al een registratienummer van LikeWize gekregen om de inruildeal aan te melden? Die ontvang ik dan uiteraard graag van je! En wil je ook het e-mailadres vermelden waarmee contact is geweest met LikeWize en je de inruildeals hebt aangemeld? Deze mag je vermelden in jouw Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

@Rémon Daar was ik al weer met een berichtje. Ik had de situatie even intern uitgezet ook (nog niet bij LikeWize). De factuur is zojuist nagestuurd per e-mail en deze heb je nu ontvangen 🙂

Rémon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hey Cecilia,

allereerst wil ik je enorm bedanken. In zo'n korte tijd heb je al een factuur voor mij geregeld, terwijl ik zelf bij jullie en likewize's klantenservice het niet voor elkaar kreeg. Maar, helaas heb ik na her versturen van de factuur van likewize te horen gekregen dat dit document 'niet in aanmerking komt' voor de actie, en dat ik contact met vodafone moet opzoeken om dit op te lossen. Misschien kan jij mij hier ook mee verder helpen. Ik hoop van wel want ik weet niet zo goed wat ik hier nou weer mee aan moet.

groetjes Rémon

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Rémon, goedemorgen!
Ah, dat meen je niet! Ik had zo'n goede hoop dat het nu gelukt zou zijn 😞 Ik heb de situatie even doorgezet naar één van mijn contactpersonen binnen LikeWize om te informeren wat we nu kunnen doen. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

En toen kreeg ik wel heel snel een reactie al terug, haha! Mijn contactpersoon vraagt of je de afwijzing en kassabon naar ons wilt sturen. Je mag deze naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar je inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. 

Alf11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Herkenbaar. Het lijkt op een vertragingstactiek bij Vodafone. Likewize blijft vasthouden aan een afspraak met Vodafone om alleen een document te accepteren waar letterlijk Factuur op staat. Vodafone verstrekt op haar beurt de factuur niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic