Rotjeknor1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inruil actie Vodafone bij Samsung telefoon

Ik heb meegedaan aan de inruilactie van Samsung in September vorig jaar. Nog steeds mijn 113 euro niet ontvangen. Volgens het filiaal in Zoetermeer was er een storing waardoor de uitbetaling vertraagd zou zijn. Ondertussen hebben ze mijn oude telefoon in hun bezit en de 100 euro is nooit uitbetaald. Het Filiaal in Zoetermeer geeft inmiddels geen reactie en geen verklaring. Ik heb het inruilformulier opgestuurd naar de klantenservice. Bij Vodafone klantenservice krijg ik geen duidelijk antwoord. Ik voel me opgelicht! Volgens mij stoppen ze bij het filiaal in Zoetermeer gewoon het geld in eigen zak! Zijn er meer mensen met deze ervaring?
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Rotjeknor1,

September is ondertussen al behoorlijk lang geleden. Ik kan me voorstellen dat je er niet heel veel vertrouwen meer in hebt. Heb je via de klantenservice een case aan laten maken? Of kun je me vertellen wat mijn collega's van de klantenservice voor je hebben gedaan?
Rotjeknor1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb heel contact met de klantenservice. Er is inmiddels een case aangemaakt. Ik ben teleurgesteld in de manier van afhandelen.
Rotjeknor1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ervaar dit als diefstal, aangezien mijn oude telefoon is ingeleverd en er is mij 113 euro beloofd in ruil daarvoor. Nu geeft het filiaal niet thuis. Wat is er met mn oude telefoon gebeurd? En met het geld? Waarom beschouwt vodafone deze zaak niet als ernstig? Het gaat immers om diefstal...toch?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik begrijp je punt. Ik ben er echter van overtuigd dat hier geen opzet in het spel is en we elke klacht serieus nemen. Wanneer heb je deze case laten aanmaken? Stuur ons eens een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kunnen we de status van de case voor je nakijken.
Rotjeknor1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Bianca van de klantenservice is erg behulpzaam. Ik ben sinds September vorig jaar bezig, maar tot op heden gaf het filiaal geen gehoor of leugens dat ik een korting op mn abonnement als inruilactie actie zou hebben gekregen. Gelukkig weet Bianca de zaak serieus te nemen en verder te escalleren. Ik denk zelf namelijk dat er wel opzet in het spel is. Ik ben niet actief op social media maar dit is het case nummer 180225-000064. Ik wil gewoon een verklaring wat er met het geld is gebeurd en wat er met mn oude telefoon is gebeurd. Ik heb het inruilformulier, dus het zou makkelijk te traceren moeten zijn. Bedankt!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic