Avr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen in My Vodafone niet mogelijk

Hallo, zojuist mijn Vodafone app vervangen door de nieuwe maar kan helaas niet inloggen, iemand hier al ervaring mee?

24 Reacties 24
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1102Oplossingen
  • 1187Likes

@Avr Als ik je gegevens controleer dan zie ik dat je gisteren een Mijn Ziggo account hebt geregistreerd. Deze is aangemaakt met het Ziggo e-mailadres. Voor My Vodafone heb je een afzonderlijk account, aangemaakt met het e-mailadres eindigend op .eu. 

Ik vermoed dat het mis is gegaan toen je aangaf dat je zei dat je de accounts niet kon koppelen omdat er nog een oud Mijn Ziggo account was gekoppeld. Die koppeling heb ik toen op 20 mei verwijderd. Hierdoor is dat Mijn Ziggo account komen te vervallen. In ieder geval kun je voor Ziggo GO dus inloggen met het account wat je gisteren hebt aangemaakt voor Mijn Ziggo. Als je de accounts weer samengevoegd wil hebben, dan is dat mogelijk. Je kunt dan in My Vodafone aangeven dat je het account wil samenvoegen. De inloggegevens van My Vodafone worden dan ook de inloggegevens van Mijn Ziggo.

Avr1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lukt helaas nog niet, krijg nu bij het samenvoegen een melding dat er een of andere sms code verlopen is?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1102Oplossingen
  • 1187Likes

@Avr De 2FA verificatie stond bij jouw Ziggo account ingeschakeld, maar zonder mobiel nummer. Deze heb ik uitgeschakeld. Wil je straks nogmaals proberen om de accounts samen te voegen? Lukt het niet, dan kan ik je Ziggo account verwijderen zodat je het account in My Vodafone dan kan uitbreiden. Dan doen we het via een andere route 😉

Avr1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zo te zien is het gelukt!

hartelijk dank

JohnvdH

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik hoop wel dat ze gaan oplossen dat je ingelogd kan blijven in de app, nu moet je op de iPhone continu opnieuw inloggen. Ook als je de app verwijdert en dan de iPhone opnieuw opstart en de app opnieuw installeert blijft het probleem bestaan. Er staan hier nu ook heel veel klachten over bij de recensies in de App Store.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic