Jussi76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ingangsdatum abonnement

Ik heb zojuist een abonnement bij u afgesloten met nummerbehoud. Mijn abonnement bij mijn huidige provider loopt af op 22-12-2012. Nergens tijdens het bestelproces kon ik deze datum invoeren. Gaat mijn Vodafone abonnement ook op deze datum in?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Jussi76,

Normaal gesproken is dat wel het geval. Je kunt niet eerder weg bij de andere provider dan vanaf de einddatum van het contract. Als het nummerbehoud is goedgekeurd komt hier ook de nodige communicatie over via sms en brief. Als je het echt zeker wilt weten kun je eens bellen met je oude provider om te vragen vanaf wanneer je over stapt op Vodafone.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Jussi76,

Normaal gesproken is dat wel het geval. Je kunt niet eerder weg bij de andere provider dan vanaf de einddatum van het contract. Als het nummerbehoud is goedgekeurd komt hier ook de nodige communicatie over via sms en brief. Als je het echt zeker wilt weten kun je eens bellen met je oude provider om te vragen vanaf wanneer je over stapt op Vodafone.
gokeler

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn huidig abonnement bij T-Mobile loopt af op 6-1-14.
Kan ik nu alvast een Vodafone abonnment incl. nieuwe iPhone 5S bestellen met ingangsdatum 6-1-14 ?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Je kunt een verzoek tot nummerbehoud 60 dagen voor je einddatum aanvragen. Nog een paar dagen wachten dus:).
Vassie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, over drie maanden loopt mijn abbo nij T-Mobile af. Ik wil naar jullie overstappen zag dat jullie via typhone.nl mooie mobieltjes hadden met n kado erbij. Kan ik nu al naar jullie overstappen? Gr Sander
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Overstappen met nummerbehoud kan je (max) 2 maanden van te voren aanvragen.
Doe je het eerder kan je met dubbele kosten te maken krijgen. 2 maanden van beide providers of alle resterende maanden van je huidige provider in een keer.
Ligt er een beetje aan hoe je huidige handeld (Vodafone geeft bijvoorbeeld je nummer binnen 10 dagen vrij ongeacht hoe lang je abonnement nog loopt, HI / KPN niet die geven je een tijdelijk nummer) en wat voor jou het (financieel) meest aantrekkelijke is.
Zou zelf over 2 maanden aanvragen ivm alle mogelijke dubbele / extra kosten. Wegen denk ik niet op tegen dat extratje 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic