Pat4vodafone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inactieve USIM

Goedemorgen,
 
Door omstandigheden heb ik geruime tijd niet kunnen bellen/SMS met mijn GSM (LG KP500). Nu zou ik dolgraag weer mobiel willen zijn, echter krijg ik nu de medling "INACTIEVE USIM". Ik heb een prepaid abonnement. Uiteraard van vodafone.
 
Hoe los ik dit op? Ik heb heel internet al afgezocht. Zonder resultaat. Helaas.
 
Graag jullie oplossing en reactie(s)!
 
Alvast hartelijk dank.
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo pat, ik kan niet direct aangeven wat er aan de hand is. Heb je je nummer langer dan een jaar niet opgewaardeerd? Dan kan het dat je nummer niet meer actief is. Mogelijk kun je door op te waarderen het weer reactiveren.
Er kan ook gewoon iets technisch mis zijn.

Ik raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Als je nummer bijna vervalt, zou het zonde zijn als dat daadwerkelijk gebeurt toch?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo pat, ik kan niet direct aangeven wat er aan de hand is. Heb je je nummer langer dan een jaar niet opgewaardeerd? Dan kan het dat je nummer niet meer actief is. Mogelijk kun je door op te waarderen het weer reactiveren.
Er kan ook gewoon iets technisch mis zijn.

Ik raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Als je nummer bijna vervalt, zou het zonde zijn als dat daadwerkelijk gebeurt toch?
h-e-n-n-i-e-

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer al van alles....waar te zoeken en wat te doen.....pfff, goeie service van phone-house! Dure telefoon smeren ze je aan en voor de rest mag je het uitzoeken.....
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo h-e-n-n-i-e-, welkom op het forum.

Wat was je vraag aan de Phone-House en ging hij over een Vodafone abonnement? Dan stel hem hier nog eens, misschien kunnen wij je helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic