JaimonKuipers

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ims service is gestopt

Mijn telefoon geeft altijd een melding weer dat zegt: Unfortunately, IMS service has stopped. En als ik op ok druk, dan komt hij bijna direct terug. Ik had mijn telefoon geroot, alles werkte naar behoren.. Totdat ik het programma Pixel Netcut had gedownload. Toen ging hij ineens die melding weer geven. Ik heb al geunroot, cache verwijderd, pixel netcut verwijderd en ik heb zelfs mijn telefoon gereset.. Maar nog steeds geeft hij de zelfde melding weer! Weet iemand misschien een oplossing hiervoor..? Want zonder telefoon lezen kan bijna niet meer.. Alvast bedankt!

- Jaimon Kuipers
14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Ai kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is JaimonKuipers
Echter rooten/ unrooten wordt vanuit hier niet ondersteund. Er zijn wel mensen actief op het forum die hier wat meer van weten. Maybe dat zij je kunnen helpen.

Welke reset heb je geprobeerd? Een hard reset of terug zetten naar fabrieksinstellingen?
JaimonKuipers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een factory reset gedaan.
JaimonKuipers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een factory reset.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook al de cashe geleegd van het toestel?
JaimonKuipers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja. Toen ik hem wou resetten kwam een menu, ik heb toen ook de complete cache verwijderd.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je vanuit hier in ieder geval af te wachten totdat iemand anders met een oplossing komt hiervoor. Ik zelf om eerlijk te zijn weet hier vrij weinig vanaf.

Je kunt wel altijd natuurlijk je toestel ter reparatie aanbieden.
JaimonKuipers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch bedankt!
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben gaan googlen voor je, want ik kan me voorstellen hoe vervelend het is om een error te krijgen.
Ik ben een topic tegen gekomen waar meerdere tips and tricks in staan hierover. Zou je die kunnen proberen?
https://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s4-mini/64418-ims-framework.html
JaimonKuipers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de moeite! Maar helaas.. Niks helpt..
Anonymous
Niet van toepassing
SamsungExpert weet jij eventueel nog hoe dit opgelost kan worden?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi JaimonKuipers,

Ik neem aan dat je probleem wellicht nog steeds niet verholpen is?

Wat je zou kunnen doen is even het cache geheugen van je contacten verwijderen. Dit doe je via, Instellingen > Apps > Contacten > Selecteer Cache legen. Zet je toestel uit voor enkele ogenblikken en start je toestel op via de veilige mode (let op, je appweergave kan mogelijk worden gewijzigd na het uitschakelen van de veilige modus. Screenshot de huidige positie mocht je dit prettig vinden). Zet het toestel aan en houd de power knop ingedrukt, bij het weergeven van het Samsung logo houd de volume omlaag knop ingedrukt. Als het goed is zit je nu in de veilige modus en zou je dan kunnen controleren of je nog steeds deze foutmelding ontvangt?
Als je klaar bent met het concluderen zou in de taakbalk een melding over ''Veilige modus aan'' staan, wanneer je hierop klikt zal je toestel opnieuw starten in je eigen omgeving.

Laat je het even weten?
Groet,
JaimonKuipers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie. Maar helaas.. niks helpt. Ik ben vandaag naar de vodafone winkel gegaan, heb hem via daar naar Samsung opgestuurd. Nu hopen dat hun hem aan de praat kunnen krijgen..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ai dat is inderdaad even balen 😞 JaimonKuipers. Hopelijk heb je het toestel zo snel mogelijk terug!

Alsnog wens ik je een fijne avond verder :)!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic