Buter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou graag betalen

Beste support,

Ik heb een sim only abbo (Red business essential) gesloten bij jullie dat op 10 oktober is ingegaan.
Ik heb een SMS gekregen dat er een factuur klaarstaat.

Er is echter niets afgeschreven van mijn rekening.
Daarom ben ik de link gevolgd. Daar moet ik mijn telefoonnummer en wachtwoord invullen.
Ik heb er geen wachtwoord voor. Dus ik volg wachtwoord vergeten.
Na het invullen van een boel nummers krijg ik dan de tekst:

De functionaliteit om je vergeten wachtwoord te herstellen is momenteel niet beschikbaar. Gelieve later nogmaals te proberen...

Ik heb hetal meerdere keren geprobeerd. Nu weet ik niet hoe ik verder moet. Ik betaal mijn rekeningen graag op tijd, maar dan moet het wel mogelijk zijn om te betalen 😉

Dus aan jullie de vraag: Hoe nu verder?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Het bankrekeningnummer van Vodafone is : 26.51.21.809
Op naam van Vodafone-Libertel B.V.
Vestigingsplaats: Maastricht

Bij betalingskenmerk / betalingsomschrijving vermeldt je:
- Je klantnummer (kun je vinden onderaan het contract mobiele telefoonaansluiting, dat je hebt ondertekend)
- Je factuurnummer en factuurbedrag kun je opvragen door te bellen met Vodafone klantenservice. Op telefoonnummer 1201

Die kunnen je ook geduldig helpen met het correct activeren en inloggen via My Vodafone.


Succes !

Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Het bankrekeningnummer van Vodafone is : 26.51.21.809
Op naam van Vodafone-Libertel B.V.
Vestigingsplaats: Maastricht

Bij betalingskenmerk / betalingsomschrijving vermeldt je:
- Je klantnummer (kun je vinden onderaan het contract mobiele telefoonaansluiting, dat je hebt ondertekend)
- Je factuurnummer en factuurbedrag kun je opvragen door te bellen met Vodafone klantenservice. Op telefoonnummer 1201

Die kunnen je ook geduldig helpen met het correct activeren en inloggen via My Vodafone.


Succes !

Netwerker
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Buter,

Heeft de oplossing van @Netwerker geholpen of heb je nog contact gehad met de klantenservice?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic