mmhaven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil de My Vodafone App niet

Ik ben net overgegaan van Ziggo naar Vodafone. Zodra ik de Sim had vervangen en mijn telefoon had aangezet, kreeg ik op mijn telefoon (Android, Samsum Galaxy S6) een OM Customize mededeling om de My Vodafone App te installeren.
Het zal allemaal met de beste bedoelingen zijn, maar ik wil die app niet.
Er wordt echter geen 'weiger' mogelijkheid geboden, alleen: Downloaden of Later.
Kies je later dan verdwijnt de mededeling helaas niet, en daar wil ik van af.
5 Reacties 5
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
mmhaven schreef:
Ik ben net overgegaan van Ziggo naar Vodafone. Zodra ik de Sim had vervangen en mijn telefoon had aangezet, kreeg ik op mijn telefoon (Android, Samsum Galaxy S6) een OM Customize mededeling om de My Vodafone App te installeren.
Het zal allemaal met de beste bedoelingen zijn, maar ik wil die app niet.
Er wordt echter geen 'weiger' mogelijkheid geboden, alleen: Downloaden of Later.
Kies je later dan verdwijnt de mededeling helaas niet, en daar wil ik van af.
Zoiets had ik ook met mijn Samsung A5 2017. Het klopt dat 'later' de melding niet laat verdwijnen, maar ik kon de melding wel gewoon wegvegen. Misschien lukt jou dat ook?
mmhaven
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas kan ik de mededeling niet wegvegen.
Ik wacht nog even af of ik van Vodafone zelf een oplossing aangereikt krijg.
Anders ben ik een eendagsvlieg als abonnee en vertrek naar een ander ????
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik neem aan dat je hebt geprobeerd beide kanten op te vegen (als ik het goed heb onthouden, kreeg ik die melding alleen door van rechts naar links te vegen weg).
Na een eventuele installatie kan je de opgedrongen apps wel weer verwijderen.
Verder weet ik het ook niet, jammer dat dit blijkbaar een breekpunt voor je is. Uiteraard staat het je vrij om binnen 14 dagen je abonnement te annuleren (je contracteinddatum wordt dan opgeschort, dus ben je vrij om te gaan) maar dan zal het nog zo'n 30 dagen duren voordat je weer bij een andere provider aangesloten bent. Dus dan heb je er alsnog even mee 'te dealen'.

Wellicht komt een Vodafone medewerker nog met een ingeving.... Suc6 in ieder geval!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mmhaven, is het nog gelukt met het advies van ChrisNL? Ik weet zelf helaas geen andere oplossing.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic