colintje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan geen factuur bekijken

Al bijna 2 jaar ben ik klant bij vodafone
En voor zo lang ik weet is er altijd wat aan de hand met mijn vodafone.
Mijn factuuranalyse heb ik nooit  kunnen bekijken. Want hij geeft altijd de volgende melding  "Hmmm, something's gone wrong
There's been an error and we couldn't do what you wanted us to do.
You could Sign out and try again.
If you persistently get this message, please contact the person who manages your billing system."
 
En vandaag werkt alles onder het menu “Online Rekening” gewoon niet bij mij. Zelfs mijn facturen kan ik niet bekijken.
 
Hoe zit het eigen lijk? Ik heb deze maand namelijk een hoge telefoonrekening en die wil ik eens grondig gaan bekijken.
 
9 Reacties 9
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey colintje,

Kun je ook de pdf's niet openen die je onderaan de pagina kunt vinden?
Want dan ga ik er eens achteraan.
angelina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben al meer dan 4 jaar klant bij Vodafone. Sinds ong 2 jaar heb ik steeds problemen met het bekijken van mijn online rekening.
ik krijg de melding dat er iets is fout gegaan en dat ik het nog eens moet proberen maarja dat doe ik al 2 jaar en zonder resultaat
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
angelina, er is bij ons geen probleem bekend dat al zo lang speelt. Als dit zo is, dan is dat waarschijnlijk iets dat specifiek met jouw account te maken heeft. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met de Vodafone klantenservice.
colintje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, Ik krijg ze niet te zien. Alleen de melding dat ik al eerder aangegeven heb.
We zijn nu 2 verder en ik heb nog steeds niks aan My Vodafone
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je misschien een Facebook- opf Twitter account?
Stuur daarlangs dan een berichtje naar onze 24/7 Web Crew. Mijn collega's kunnen dan even met je meekijken.
Hopelijk is het dan snel opgelost.
bekker004

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe kan ik mijn factuur opvragen na beeindiging van het abonnement.
Ik krijg wel een SMS dat de nieuwe factuur klaar staat maar kan er niet bij.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Daar gaat zo te horen iets mis. Neem even contact op met de klantenservice, dan kunnen ze de factuur alsnog toesturen.
c_vanderlinden

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Online kan ik de belgegevens van mijn factuur niet inzien. Het venster wordt namelijk geblokkeerd door een brede zwarte band met links naar Vodafone diensten.
Tot dusverre heb ik de belgegevens steeds kunnen downloaden, maar nu gaat dat niet meer.

Vraag wat is de reden van die blokkering en is er een oplossing.

Ik krijg onderhand een sik van Vodafone_thuis, Ziggo is een stuk klantvriendelijker.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
c_vanderlinden schreef:
Online kan ik de belgegevens van mijn factuur niet inzien. Het venster wordt namelijk geblokkeerd door een brede zwarte band met links naar Vodafone diensten.
Tot dusverre heb ik de belgegevens steeds kunnen downloaden, maar nu gaat dat niet meer.

Hi c_vanderlinden,

Die melding heb ik zelf nog niet eerder gezien. Heb je ook al eens een andere browser geprobeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic