dominator

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iets gewijzigd in de mail?

Hey mensen,

Ik kan sinds 1 december niet meer mails versturen. Is er iets aangepast geworden op de mail instellingen? indien wel, waarom worden wij niet ingelicht hierover?

thx voor de hulp
9 Reacties 9
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ellow,
 
Ja d'r zijn wijzigingen op de mailserver van Vodafone.
De instellingen die je nodig hebt staan op de site van Vodafone.
 
Bericht Emailwijziging Vodafone
weenkbuul

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jehzeker!
 
dat had ik ook!! Ik had die berichten destijds niet gekregen, maar gelukkig vond ik snel informatie op het internet!
Maar bij mij werkt het gelukkig weer.
 
Voornamelijk zal het de poorten veranderen zijn en de SLL, is goed te doen Vrouw Tong
ED209

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb twee smsjes gehad, jij niet?
dominator
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Coole reacties mensen, heb het geprobeerd met de poorten die aangegeven staan op de site.

  • 25
  • 465
  • 2525
  • 587
Maar de poorten heb ik geprobeerd en krijg nog steeds foutmeldingen dat hij ze niet wil versturen. Ik heb zelf een HTC Titan misschien handig om te weten 😉
 
.
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Kan je niet de server van internetprovider gebruiken?
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo dominator,


Vooraf heeft een communicatiecampagne plaatsgevonden om klanten te wijzen op deze wijziging.
Spijtig als jij deze informatie niet hebt ontvangen.


Vreemd dat je nog steeds niet kan versturen, weet je bv. nog zeker dat het wachtwoord (het Myvodafone wachtwoord) nog klopt. en verder kan het ook zijn als je al eentijd klant bent dat niet mail06XXXXXXXX je gebruikersnaam is maar dat je zelf nog een gebruikersnaam heb kunnen verzinnen.

neem anders contact op met de klantenservice op dit te laten controleren.

dominator
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Casper:
 
Mijn eigen mail provider adres werkt wel (via de Wifi), maar wil gebruik maken via het vodafone netwerk natuurlijk.
 
Marco:
 
Heb het wachtwoord en gebruikersnaam van My Vodafone gebruikt (dit moest ik toch gebruiken?) maar kon gewoon inloggen daar. Klantenservice is mega druk...ik ga geen 10 minute wachten! Maar wat ik me wel afvraag he, moet ik iets apart instellen bij een Windows phone?
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Ik gebruik dezelfde instellingen voor Wi-Fi en 2G/3G zonder problemen. Werkt dat bij jou niet? Mijn provider is Telfort.
 
dominator schreef:
Casper:
 
Mijn eigen mail provider adres werkt wel (via de Wifi), maar wil gebruik maken via het vodafone netwerk natuurlijk.
 
 


gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hoi Dominator,

Het enige wat je moet wijzigen zijn de uitgaande mailinstellingen.
Dit is wat je nodig hebt:

Server: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: Deze kun je terugvinden op My Vodafone.
Na het inloggen zie je rechtsonderin "Inbox" staan, deze open je.
Hier ga je naar de instellingen en zie je een ***@vodafone.nl mailadres staan.
De *** is je gebruikersnaam
Wachtwoord: je My Vodafone wachtwoord
Poort: 465
SSL: aan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic