Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik kan sinds 1 december niet meer mails versturen. Is er iets aangepast geworden op de mail instellingen? indien wel, waarom worden wij niet ingelicht hierover?
dat had ik ook!! Ik had die berichten destijds niet gekregen, maar gelukkig vond ik snel informatie op het internet! Maar bij mij werkt het gelukkig weer.
Voornamelijk zal het de poorten veranderen zijn en de SLL, is goed te doen
Coole reacties mensen, heb het geprobeerd met de poorten die aangegeven staan op de site.
25
465
2525
587
Maar de poorten heb ik geprobeerd en krijg nog steeds foutmeldingen dat hij ze niet wil versturen. Ik heb zelf een HTC Titan misschien handig om te weten 😉
Vooraf heeft een communicatiecampagne plaatsgevonden om klanten te wijzen op deze wijziging. Spijtig als jij deze informatie niet hebt ontvangen.
Vreemd dat je nog steeds niet kan versturen, weet je bv. nog zeker dat het wachtwoord (het Myvodafone wachtwoord) nog klopt. en verder kan het ook zijn als je al eentijd klant bent dat niet mail06XXXXXXXX je gebruikersnaam is maar dat je zelf nog een gebruikersnaam heb kunnen verzinnen.
neem anders contact op met de klantenservice op dit te laten controleren.
Mijn eigen mail provider adres werkt wel (via de Wifi), maar wil gebruik maken via het vodafone netwerk natuurlijk.
Marco:
Heb het wachtwoord en gebruikersnaam van My Vodafone gebruikt (dit moest ik toch gebruiken?) maar kon gewoon inloggen daar. Klantenservice is mega druk...ik ga geen 10 minute wachten! Maar wat ik me wel afvraag he, moet ik iets apart instellen bij een Windows phone?
Het enige wat je moet wijzigen zijn de uitgaande mailinstellingen. Dit is wat je nodig hebt:
Server: authsmtp.vodafone.nl Gebruikersnaam: Deze kun je terugvinden op My Vodafone. Na het inloggen zie je rechtsonderin "Inbox" staan, deze open je. Hier ga je naar de instellingen en zie je een ***@vodafone.nl mailadres staan. De *** is je gebruikersnaam Wachtwoord: je My Vodafone wachtwoord Poort: 465 SSL: aan