bruce32

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawai mate 20 pro met kleur Twilight, waarom niet te bestellen?

Waarom word deze kleur twillight niet besteld door jullie inkopers. Jullie service desk zei er is hier geen vraag naar. Ten eerste bieden jullie het niet aan en ten 2de word dit ook niet door besteld als ik hierom vraag terwijl Ik juist deze zeer populaire kleur wil.

Deze kleur is het meest gevraagd bij de winkel ketens waar ik langs ben geweest om er 2 te noemen de media markt en coolblue. Dit zijn geen kleine jongens en ik heb de bestellingen zelf in hun systeem gezien. Twillight op eerste plaats daarna zwart daarna blauw.

Natuurlijk Kan ik het bij hun bestellen maar om mijn privé rede bestel ik graag bij jullie omdat ik dit al jaren doe bij een verlenging , ik ben dus dik tevreden. Maar ik baal er zo van dat jullie deze telefoon in de twillight kleur niet bestellen een gemiste kans voor mij en andere klanten maar zeker voor jullie. Toestel komt ook nog goed de testen uit en zal zeker een bestseller worden maar om nou alleen zwart in te kopen vind ik een hele slechte keus van jullie.

Jullie leveren week 44 de zwarte uit en krijg Ik deze dus ook uitgeleverd door jullie. Een servicedesk medewerker zei dat ik 2 weken de tijd had om na ontvangst van het toestel deze retour te sturen en dan de twillight kleur te bestellen ALS onze inkopers deze bestelt. Gek dat het zo moet gaan maar ik hoop dat jullie hem inkopen

Tip: bestel twillight en verhoog je omzet!

Ps krijg een mail binnen dat Media Markt twillight eind van de week uitlevert dus dat die kleur niet bij release uitkomt is onzin.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@bruce32, ik begrijp dat het niet fijn is dat de gewenste kleur niet aangeboden wordt. Dit kan in de toekomst nog wijzigen, houd hiervoor onze website in de gaten. De beweegredenen hiervoor kunnen uiteenlopend zijn, maar het gaat hierbij om interne bedrijfsinformatie die we niet kunnen en vaak ook niet mogen delen. Ik zal het topic binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic