Hoi
Mieke 1711 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is wel heel vervelend. Maar dit hoeft niet een fout te zijn in het systeem, het kan wel. Heb je laatst een app gedownload of iets geks gedaan waardoor het zou kunnen? Op wifi zitten wil nog niet altijd betekenen dat je ook echt altijd op wifi zit. Als je telefoon even geen bereik heeft met je wifi dan pakt die toch je abonnement om op internet te kunnen.
Je kan een privé bericht sturen naar Vodafone via
Twitter en/of
Facebook en vragen of ze voor je kunnen bekijken wat er aan de hand is. Misschien dat ze iets kunnen zien van een afwijkende gedrag. Ze kunnen je niet vertellen wat het dan was, dat mag niet van de privacy wetgeving (volgens mij kunnen ze het ook niet eens inzien, wel dat je een piek gedrag hebt gehad). Moet je dan maar even daar vragen, die kunnen in het systeem kijken, dan kunnen wij klanten onder elkaar hier op de community niet.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.