Bij het bestellen van een Samsung A53 licht blauw krijg ik de bevestiging van Vodafone.
Echter er komt maar niets. Vanmorgen contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker zegt de kleur is niet leverbaar. We hebben wel een andere kleur. Dus in overleg met de medewerker voor zwart gekozen. Vervolgens krijg ik een nieuwe bevestiging en nota met meerkosten van € 48,-. Dus vanmiddag met de chatmedewerker contact gezocht. Blijkt het een opvolgtype A 54 te zijn die dus duurder is. Ten eerste heeft de medewerker dit vanmorgen niet aan de telefoon besproken! Ten tweede: Hoe kan het zijn dat een type toestel al maanden niet leverbaar is en op jullie website nog wel besteld kan worden tegen een bepaalde prijs. Dit vind ik echt een slechte service! Het minste wat Vodafone kan doen is de € 48,- in dit geval voor eigen rekening nemen. Het is jullie fout dat dit toestel nog op de website te bestellen is. En dan moet je wachten op je toestel, ga je bellen, maken ze nog een fout door dit niet te vermelden en gewoon te zeggen dat het alleen om de kleur gaat. Graag hoor ik hoe jullie dit gaan oplossen.