Panic

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoelang voordat ik mijn nieuwe toestel ontvang? (Verlenging)

Hoi,

Ik kan op 27-12 mijn abonnement verlengen. Ik wil hiervoor graag de Galaxy S7 kiezen met het Red 5GB pakket.
Ik heb een beetje rondgekeken, en kan nergens vinden hoe een verlenging werkt. (Dit is mijn eerste mobiele abonnement).
Mijn originele abonnement verloopt pas op 27-03-2017. Ik heb deze post gevonden via Google, alleen snap ik niet precies wanneer het toestel ontvangen word.
Zal ik het nieuwe toestel ontvangen nadat mijn oude abonnement is afgelopen, of nadat ik mijn contract heb verlengd?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra je hebt verlengd ( klantenservice of online) ontvang je als eerste een mail omtrent je bestelling (binnen 48 uur). Vervolgens daarna krijg je een mail om een afspraak te plannen wanneer jouw toestel geleverd wordt. Er wordt wel eerst gekeken natuurlijk of het toestel op voorraad is. (Ikzelf heb dit toestel online besteld en had hem binnen 3 dagen in huis).
Via de winkel krijg je het toestel meteen mee mits het voorradig is.
Je mag vier maanden voor de einddatum verlengen. Dit houdt in dat het nieuwe abonnement dan meteen ook ingaat met de extra dagen die je van te voren verlengd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra je hebt verlengd ( klantenservice of online) ontvang je als eerste een mail omtrent je bestelling (binnen 48 uur). Vervolgens daarna krijg je een mail om een afspraak te plannen wanneer jouw toestel geleverd wordt. Er wordt wel eerst gekeken natuurlijk of het toestel op voorraad is. (Ikzelf heb dit toestel online besteld en had hem binnen 3 dagen in huis).
Via de winkel krijg je het toestel meteen mee mits het voorradig is.
Je mag vier maanden voor de einddatum verlengen. Dit houdt in dat het nieuwe abonnement dan meteen ook ingaat met de extra dagen die je van te voren verlengd.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Panic , wanneer het toestel op voorraad is wordt het inderdaad direct geleverd. Jouw nieuwe abonnement gaat in zodra het toestel geleverd wordt. Dit is dus al zeer waarschijnlijk voor jouw oude abonnement is afgelopen.
De periode waarmee je verlengt, wordt wel achter de huidige einddatum geplakt. Dus als je nu met 2 jaar verlengt, word je einddatum 27-03-2019.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hebben we het een beetje voor je verduidelijkt, Panic? Of kunnen we nog iets voor je ophelderen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic