jesenjo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn Vodafone abonnement opzeggen?

In 2018 een Vodafone simkaart gekocht(abonnement)om hiermee gratis naar ziggosport te kunnen kijken.

Enige jaren gebruik van gemaakt,totdat ik mijn ziggoabonnement stopzette enige maanden geleden.Nu blijkt er nog steeds maandelijks abonnementsgeld afgeschreven te worden van Vodafone.

Ik wil dit graag stopgezet hebben.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @jesenjo, goedemorgen!

Wat jammer dat je jouw abonnement wilt opzeggen. Via de Community is dit helaas niet mogelijk, maar ik zie dat onze Community topper @Energieboy je al de pagina heeft toegestuurd waarover alles staat uitgelegd over het opzeggen van je abonnement.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Als je je Ziggo abonnement opzegt en je wil geen Vodafone abonnement meer dan moet je die natuurlijk ook opzeggen. Het is niet zo dat wanneer je de een opzegt, de ander ook gelijk stopt. 

Opzeggen, lees deze pagina van Vodafone. 

jesenjo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat begrijp ik,maar de vraag is juist hoe ik dat het beste kan opzeggen.

emailadres?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @jesenjo, goedemorgen!

Wat jammer dat je jouw abonnement wilt opzeggen. Via de Community is dit helaas niet mogelijk, maar ik zie dat onze Community topper @Energieboy je al de pagina heeft toegestuurd waarover alles staat uitgelegd over het opzeggen van je abonnement.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Ik wil het wel helemaal voor kauwen hoor, of je leest de webpagina die ik je heb toegezonden. Daar staat het beste hoe je kan opzeggen en er zijn wel heel veel verschillende manieren 🙂 Oh ja, mailen, dat kan niet via opzegging, je kan een andere optie kiezen. 

Opzeggen?
OnlineZoek eerst in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Zeg daarna je abonnement online op.
BellenBel ons gratis op 0800-0094.
In de winkelKom langs bij een van onze winkels.
Per briefJe kunt opzeggen met een brief aan Vodafone, afdeling Annuleringen, postbus 1500, 6201 BM, Maastricht. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic