strat

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de melding 'dataverbinding verbroken' oplossen?

Ik heb buiten geen internet/navigatie op mijn Samsung smartphone. Locatie en mobiele gegevens staan aan en ook de machtigingen van mijn navigatie app. Ik krijg telkens de melding: data verbinding verbroken. Ook heb ik ander netwerk geprobeerd en smartphone opnieuw opgestart. Nog steeds geen dataverbinding. Ik heb Vodafone abonnement. Graag advies.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12184Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3173Likes

Heb je je eigen simkaart al eens in een ander toestel gestopt en van iemand anders z'n simkaart in jou telefoon? Controleer dat eerst even, dan kan je achterhalen of het je simkaart is of je toestel. En controleer toch nog eens of je mobiele data aan staat in je toestel. Laat na het controleren het hier nog even weten, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 8Oplossingen
  • 5Likes

Fijn dat dit helder is @strat  De simkaart is dus de oorzaak 😞 De snelste oplossing is dat je met je toestel, simkaart en ID kaart langs onze winkel gaat. Dan kunnen zij direct een nieuwe sim activeren en aan je meegeven 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12184Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3173Likes

Heb je je eigen simkaart al eens in een ander toestel gestopt en van iemand anders z'n simkaart in jou telefoon? Controleer dat eerst even, dan kan je achterhalen of het je simkaart is of je toestel. En controleer toch nog eens of je mobiele data aan staat in je toestel. Laat na het controleren het hier nog even weten, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 8Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen @strat 

 

En welkom hier op de Community! Goed dat je een topic hebt aangemaakt voor raad en daad.

Logisch dat je graag support wenst als je buitenshuis niet bereikbaar bent via je mobiele data.

 

Vaak helpt het al om je toestel 2 minuten in vliegtuigstand te zetten. Maar, als dat niet werkt, volg dan zeker de tips van @Energieboy 

Heb je dit allemaal al geprobeerd en lijkt niets te werken? Ook niet met een ander toestel? Dan is er wellicht meer aan de hand op bijvoorbeeld het netwerk in jouw regio. Dat kun je eens controleren via deze pagina. 
Kom je er toch niet uit? Dan vernemen we het graag van je.

strat
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Jamyla,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb mijn toestel in de vliegstand gezet, maar ook dat werkte niet. Het netwerk in mijn regio is uitstekend. Ik heb mijn simkaartje in een ander toestel geprobeerd en ook met dat toestel heb ik geen internet verbinding. Ik zal eens gaan kijken naar de tips van @Energieboy. Tks.

strat
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Energieboy,

Dank je wel voor je reactie!

Ik heb de simkaart van mijn vrouw in mijn toestel gestopt en dan heb ik wel internet.

Ik denk dus dat het aan mijn simkaart ligt..... Hoe nu verder?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 8Oplossingen
  • 5Likes

Fijn dat dit helder is @strat  De simkaart is dus de oorzaak 😞 De snelste oplossing is dat je met je toestel, simkaart en ID kaart langs onze winkel gaat. Dan kunnen zij direct een nieuwe sim activeren en aan je meegeven 🙂

strat
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helemaal goed, ga ik doen, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic