Harmen1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is niet gelukt om je gegevens op te halen Probeer het later nog eens.

Hoi,

 

Er staat al geruime tijd bij het SIM activeren scherm:

Het is niet gelukt om je gegevens op te halen

Probeer het later nog eens.
 
Laatst had ik een bestelling geplaatst voor een SIM, en later een duo SIM, de SIM heb ik via de live chat kunnen activeren, toen had ik daarna de Duo SIM besteld, maar dacht laat ik het toch maar weer eens proberen in mijn Vodafone, helaas lukt het niet om dit scherm te laten zien, is hier een oplossing voor?
 
Groet
Harmen
1 Reactie 1
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 23Posts
  • 5Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen Harmen! Welkom op deze Vodafone Community en heel goed dat je je vraag hier neerlegt. Dit probleem met de weergave van Sim, toestel en diensten is namelijk niet goed. Omdat ik hier ook geen oplossing voor beschikbaar heb, heb ik je melding doorgezet naar mijn collega's voor onderzoek of dit issue alleen bij jou speelt of ook bij anderen gemeld wordt. Je ontvangt via e-mail hier terugkoppeling op binnen 10 werkdagen. Laat je van je horen zodra je terugkoppeling hebt gehad en het weer goed werkt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic