Seraphina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help!!

:DHallo
 
Ik heb al een tijdje dat als ik probeer te bellen ik direct een bezet toon krijg en ik kan ook niet gebeld worden, bellen naar 1200 is het enige dat lukt.
Ik heb nog nooit een abbo op deze telefoon bb 9780 gehad!
Verder heb ik ook geen bereik, geen internet en door mijn ping berichten krijg ik een rode kruis, ik kan ze niet versturen en/of ontvangen. Wat nu?
 
Groetjes Seraphina.
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Seraphina schreef:
:DHallo
 
Ik heb al een tijdje dat als ik probeer te bellen ik direct een bezet toon krijg en ik kan ook niet gebeld worden, bellen naar 1200 is het enige dat lukt.
Ik heb nog nooit een abbo op deze telefoon bb 9780 gehad!
Verder heb ik ook geen bereik, geen internet en door mijn ping berichten krijg ik een rode kruis, ik kan ze niet versturen en/of ontvangen. Wat nu?
 
Groetjes Seraphina.
Hallo Seraphina,
 
waarschijnlijk het veelbesproken "Ongeïdentificeerde abonnementshouder"-probleem waar jij tegen  aan loopt.
 
Neem even contact op met de klantensevice en loop de analyse me thun door, of stap naar binnen bij een Vodafone-winkel. In de meeste gevallen is het op te lossen doordat er een aparte zaak voor jou wordt aangemaakt die wordt doorgezet naar de techneuten vn Vodafone. Met een paar dagen krijg jij dan een SMSje, trekt de accu er even uit en dan zou het probleem tot het verleden moeten behoren.
 
Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic