Vinod

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Harman Kardon speaker actie

Ik heb de Samsung S9 gekocht via Vodafone site maar geen mail ontvangen met unieke code Harman Kardon actie. Hoe kan ik die alsnog krijgen?
32 Reacties 32
Amadan90

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
13 maart besteld, 15 maart ontvangen, 16 maart 3x de klantenservice gebeld. De 3e persoon hielp me gelukkig wel goed. Zij heeft me in totaal 3x terug gebeld, laatste keer was gisteren en toen kon ze me uiteindelijk toch niet verder helpen. Zij gaf me het juiste emailadres en die hebben me binnen n dag de code gestuurd.
murphey

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Op 1 maart heb ik de Galaxy S9 besteld. Juist om de actie met de gratis Harman Kardon speaker. De info op de site vond ik onduidelijk, dus ik heb expres nog een medewerker van Vodafone gebeld of de actie inderdaad klopt. De medewerker bevestigde. De telefoon werd op 4 maart geleverd, maar geen code, Dus op 5 maart contact gezocht met Vodafone en na 4 keer doorverbonden te worden en 3 medewerkers die mij vertelden dat het een bekend probleem was, werd mij verteld dat ik deze code via mail of sms zou krijgen. Op 12 maart had ik nog steeds geen code ontvangen.(na ook nog een mail naar de accesoiresafdeling) Wederom weer contact gezocht met Vodafone en na een aantal keer doorverbonden te zijn (want niemand wist hoe het nu in elkaar stak) kreeg ik een zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon die aangaf dat er een casenummer aangemaakt zou worden, want er waren meerdere mensen met dit probleem en het zou opgelost worden en ik zou op de hoogte gehouden worden. Maar, het antwoord of informatie hoe mijn case ervoor stond bleef uit. Op 23 maart dus maar weer contact gezocht met de klantenservice van Vodafone. Hier werd mij doodleuk verteld dat deze actie voor een selecte groep was en ik hier niet voor uitgekozen was! Ik heb de medewerker verteld dat er geen enkel bericht is gekomen dat deze actie maar voor een selecte club zou zijn, want anders had ik de telefoon niet besteld. Ik heb gevraagd of ik een leidinggevende aan de telefoon kon krijgen, aangezien ik dit antwoord niet accepteer en dit pure misleiding vind. Een leidinggevende komt niet aan de telefoon was haar antwoord, maar ze kon wel even overleggen. Na overleg was het antwoord hetzelfde; ik was niet uitgekozen, dus ik zou geen speaker ontvangen. Ik heb aangegeven dat ik dan mijn Samsung S9 wel terugstuur en dat ik mijn contract per direct wil ontbinden, want ik wens op deze manier niet behandeld te worden. Maar ook dat kon niet, want mijn bedenktijd was 2 weken en deze is met 1 dag verstreken. Het enige wat ik nog kon doen was om via de feedback site een klacht in te dienen, dus dat heb ik dan ook gedaan. Ik voel me ontzettend misleid door Vodafone en ik vind dat er een staaltje machtsmisbruik wordt getoond van een groot bedrijf naar de klant. Wat een klantonvriendelijke actie! In mijn klacht heb ik tevens aangegeven dat wanneer er geen oplossing komt ik mij genoodzaakt voel om een jurist in te schakelen,

Een heel ander verhaal dus dan de berichten hier op het forum dat mensen alsnog gewoon netjes hun code kregen.
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Murphey, vervelend om te horen. Ik weet alleen dat ik sms van Vodafone had ontvangen voordat ik S9 bestelde. En in de sms stond al de code voor de Harman Kardon actie. Verder heb ik geen idee voor wie deze actie bedoeld is maar hoop dat je de code alsnog ontvangt want normaal gesproken is service van Vodafone goed. Ben al jaren klant.
murphey

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht even af hoe er op mijn klacht gereageerd wordt.
Ik ben, tot nu toe, ook altijd erg tevreden geweest over Vodafone, dus vind deze klantonvriendelijke actie ook niet echt bij hen passen...
Omalaura

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
weet niet hoe het jou is gelukt maar naar de zoveelste poging ook deze e mail klopt niet jammer
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft u mail gestuurd naar: accessoires.vodafone@mconomy.nl?
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Website vraagt om een aankoopsbewijs te uploaden waarop datum en imei nummer vermeld staan. Hoe en wanneer had je deze moeten ontvangen als je het online hebt pre-ordered?
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als het goed is op de dag dat je besteld hebt. Die dag zou je een paar emails gehad moeten hebben waarbij in 1 email 2 bijlages.
murphey

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het blijkt dat er een mail gestuurd is, net voor of aan het begin van de pre-order mogelijkheid (denk ik) waarin het aanbod stond van de speaker.
Ik vond deze mail terug tussen de spam en had hem dus niet gelezen. De actie had ik op de website gezien.

Ik heb nu dus alsnog een code waarmee ik de speaker kon bestellen. Jammer is gewoon dat Vodafone, toen ik meerdere keren mijn vraag bij hen heb neergelegd, foutieve informatie heeft gegeven, geen duidelijkheid heeft verschaft en ik 3 weken lang van het kastje naar de muur ben gestuurd. Dan had al dit gedoe en gemopper niet nodig geweest.

Maar goed, mijn probleem is opgelost. Check je mail,ook in je spam dus, of hij daar tussen staat.

Pech-gehad

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg de melding dat er geen Harman Kardon bij de S9 wordt geschonken. (klacht afgehandeld)
Vette pech!! Oplichterij want ik had hem via de speakeractie besteld.
Ziet u dit berichtje, kijk dan maar goed, want straks is hij wéér weg.
Pech-gehad

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha! lotgenoot,

Bij mij precies het zelfde verhaal, alleen is mijn post hierover niet meer te lezen.

Dat wordt 2 jaar balen en terugdenken aan die mooi speaker als je dat Vodafonelogo in je telefoon ziet.

En je kunt het ze niet kwalijk nemen hóór, want het hele telecomwereldje is kut!
Pech-gehad

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone vindt het erg lullig voor al die mensen die nog geen Speaker hebben ontvangen. Daarom stelt Vodafone alsnog 3.500 Harman Kardon Luidsprekers cadeau. Deze zijn vanaf volgende week op te halen bij de Albert Heijn filialen. Hiervoor dient u slechts uw nieuwe telefoon mee te nemen, een kopie van uw legitimatie, en een actie code. Deze actie code kunt u vinden aan de binnenkant van een blauw scharrelei.

J_vdW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb netjes een speaker gekregen bij mijn S9?
Heb er wel een aantal keer voor moeten bellen, maar al met al werd het netjes afgerond.

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic