coldejong

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC one simkaart problemen

Beste,

Sinds gisteren geeft de HTC One problemen aan. Geen simkaart aanwezig. Terwijl er gewoon een simkaart geplaatst is.. Het uit en aanzetten of herstarten van het toestel heeft geen nut, enkel vliegtuigmodus in en uitschakelen verhelpt het probleem tijdelijk.
Ook heb ik sinds een week of 2, dat tijdens het verbinding leggen, er alleen maar zware ruis te horen is, en dit pas over is na herhaaldelijk terugbellen. Misschien dat het aan de simkaart ligt, maar lijkt me wel onwaarschijnlijk. Deze is nog niet verwijderd en ook minder dan een jaar oud. Eerder nog helemaal geen problemen ondervonden..
Zijn er mensen die deze problemen ook herkennen?
3 Reacties 3
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Echt de HTC one, niet de one X? Ik had vorig jaar dezelfde problemen met de one X, dat bleek aan een niet goed passende simtray te liggen, ik had zelf een nieuwe tray (en behuizing gekocht en omgewisseld maar de tray was al voldoende). Ik zou eerst even een nieuwe sim proberen en anders kijken of je het toestel kan laten repareren.
coldejong
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om de One, hiervoor ook de One X gehad, met dezelfde problemen maar sinds het begin, wat lag aan de simkaart, die is toen vervangen en de problemen waren over. De One daarentegen heeft het 3 maanden zonder enkele kuur goed gedaan tot de laatste weken..
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Probeer sowieso een nieuwe simkaart liefst een waarvan het serienummer begint met 4 iig niet 7
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic