sannekalf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One barst

Hoi Vodafone!

Ik heb een vraag. Ik nu sinds drie maanden een HTC One. Wat er is gebeurd, is dat ik mijn moeder mijn telefoon gaf om haar een bericht te laten lezen, waarna zij hem toen zij hem vast had per ongeluk uit haar handen liet glippen. Er zit nu een barst rechtsbovenin mijn beeldscherm, weliswaar niet heel opvallend, maar hij zit er wel. Ik heb gehoord dat HTC bij een barst in het scherm de gehele garantie laat vallen, klopt dit? De reparatie van het scherm is erg duur, ik heb zelf de telefoon niet laten verzekeren.. Of kan mijn moeder dit claimen van haar aansprakelijkheidsverzekering? Zij liet hem ten slotte per ongeluk vallen.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

*edit door BasT* Duplicaat topic verwijderd
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Hoe het zit met de HTC garantie weet ik ook niet helemaal. Je kunt proberen te kijken of je via je verzekering wat terug kunt krijgen. Goed via je moeders verzekering claimen, het blijft je moeder dus of het en ja / nee wordt is onduidelijk.

En goed als de barst niet zo erg is zou ik het gewoon laten. Mijn Galaxy Note heeft en flinke kras aan de linkerkant denk van ach laat het toch. Misschien dat en ander forum gebruiker tips and tricks heeft voor je!

Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic