rayman76

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[HTC One X] Wi-Fi nog niet goed na reparatie Dynafix

Goedeavond,

Ik heb zaterdag mijn HTC X One opgehaald bij de winkel na een reparatie aan het bekende HTC X One WIFI probleem. En wat blijkt het voorval doet zich nog steeds voor.

In de huiskamer valt hij steeds van het draadloze netwerk af en op de andere verdiepingen hoef ik het helemaal al niet te proberen met de HTC. Het rare is dat al mijn andere draadloze apparaten zoals een oude Iphone 3gs de Galaxy S2 en mijn Galaxy Tab helemaal geen problemen ondervinden door heel het huis niet,

Stel dat ik een app open die internet gebruik zoals Facebook en ik zit op meer als 5 meter van de router af dan gaat hij het snelst op internet/WIFI als ik de telefoon in de rechterbovenhoek indruk. Zoals ook gevraagd wordt met dit probleem. Als ik naast de router ga zitten dan zijn er geen problemen,

Hieruit kan ik dus concluderen dat het probleem niet door DYNAFIX is opgelost. En ik moet zeggen ik baal er verschrikkelijk van.

Het toestel blijkt ook in de reeds bekende HT23 serie te zitten.


Weet nu alleen niet wat ik het beste er mee kan doen ik vertrek volgende week namelijk voor 12 dagen op vakantie en wil wel graag een normaal werkend toestel,

Ik hoop dan ook dat iemand hier raad mee weet wat ik het beste kan doen.

Raijmond


2 Reacties 2
JanB

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste Raijmond,
 
Ik weet zo niet waar je vandaan komt maar er zijn een aantal Vodafone winkels met een ISR (in shop repair). Daar zit een gecertificeerde monteur en misschien heeft die een fix voor dit probleem. Is dit echter niet het geval dan ben ik bang dat het toestel toch opnieuw opgestuurd moet worden indien je behoud van garantie wil hebben. Is dit niet het geval dat zou je het toestel ergens anders naar toe kunnen brengen.
 
De winkels waar een ISR aanwezig is zijn:
 
Amsterdam, Wibautstraat 139
Breda, Ginnekenstraat 64
Den Haag, Venestraat 35-37
Eindhoven, Piazza 44
Groningen, Herestraat 44
Haarlem, Grote Houtstraat 29
Maastricht, Grote Staat 24
Rotterdam, Lijnbaan 104
Utrecht, Lange Elisabethstraat 26
Zwolle, Diezerstraat 33
 
In ieder geval alvast een fijne vakantie.
 
mvg,
 
 
Jan
 
 
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Raijmond,

Ik zou eens een e-mail naar HTC sturen. Op tweakers erkend HTC de problemen. Wellicht kunnen deze jou op een goede manier helpen je probleem op te lossen. Ze waren namelijk al bezig het probleem op te lossen.

Laat je ons even weten hoe het afloopt?

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic