cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

HTC HD2 Moederbord vervangen

Mijn HTC HD2 is na vele jaren fijn gebruik helaas overleden. Wit schem bij opstarten en officiele ROM van vodafone is niet meer te flashen aangezien de ModelID corrupt is en ook niet meer te herstellen met alle reset opties die er zo'n beetje bestaan. (alles al geprobeerd tot aan de vriezer methode aan toe).
 
Al met al, moederbord moet dus worden vervangen. Toestel valt al lang buiten de garantie dus ik vroeg me af waar (in de buurt van Hilversum) ik hem kan laten herstellen, eventueel via vodafone zelf, en wat de kosten van een nieuw moederbord + inbouw zijn. Toestel is voor de rest nog in prima staat en omdat ik nog op de lumia 920 moet wachten zou ik hem toch graag weer gebruiken. Onderzoekkosten etc is natuurlijk overbodig aangezien ik al bekend is wat er stuk is.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Cyrix,

Je kunt even langs gaan bij de Vodafone winkel, daar kan worden nagekeken of het mogelijk is om het toestel te laten repareren. Je kunt natuurlijk ook bij een onafhankelijke winkel gaan, maar of die bij je in de buurt zitten kan ik helaas niet inschatten. Laat even weten wat je er uiteindelijk mee gaat doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic