kevin77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Desire simkaart leest niet meer

Hallo,

Ik heb mijn HTC desire al ca 1 jaartje en mijn simkaart heb ik al geloof ik 2,5 jaar.
Nu is het probleem wat vandaag gebeurd is rond een uurtje of 19:00 dat mijn simkaart raar deed.
Eerste vertoningen waren dat ik weinig tot geen bereik meer heb, daarna dacht ik dat misschien een storing was maar dat was niet zo. Dus vervolgens aan en uit gezet om te kijken of dan de problemen verholpen was. Maar dat hielpt niet. Dus heb ik alles eruit gehaalt accu plus de sim en gekeken of iets beschadigd was maar was ook niet zo. En dan heb ik weer aan gezet en na opstarten leest hij de sim niet meer en start na ca 1 min steeds vanzelf opnieuw op.

Zou raar vinden als opeens aan mijn simkaart ligt want ik heb mijn simskaart nauwelijk uitgehaald sinds ik de htc desire heb.

Kunnen jullie mij helpen?
Hoop zsm een reactie

Met vriendelijke groeten,
Kevin K
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Werkt het wel weer goed als je de SIM even in een ander toestel stopt?

Zo ja, dan is er iets me tje toestel mis en moet je deze ter reparatie aanbieden.
Zo nee, dan is toch de SIM-kaart het probleem en kan je deze op vertoon van je ID-bewijs (als het contract op je eigen naam staat) om laten ruilen bij een Vodafone winkel.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Kevin,

Dat is natuurlijk erg vervelend, heb je de mogelijkheid om je simkaart te testen in een ander toestel ?
Mocht je deze optie niet hebben dan adviseer ik je om naar de Vodafone winkel te gaan en daar je simkaart te laten testen.
Als het blijkt dat deze defect is krijg je gratis een nieuwe sim van Vodafone 🙂
Neem wel voor de zekerheid een paspoort of een ID kaart mee ter verificatie.

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic