xCaroliennn

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

HELP! alles in 1 op reis blox wilt niet aan!

Hallo allemaal,

Ik zit op dit moment in Oostenrijk en ik probeerde de blox alles in 1 op reis aan te zetten. Nu kreeg ik dit smsje:
Vodafone info: Je aanmelding is mislukt. Je hebt het maximum bereikt van het aantal diensten dat je tegelijkertijd kunt afnemen. Voor vragen bel 1200.

Nu heb ik thuis alleen de blox web+sms aan staan

Ik heb de blox dringend nodig. ivm omstandigheden

Help mij!

mvg, Carolien
1 Reactie 1
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@xCaroliennn
Ik wil je toch doorverwijzen naar het webcare team of de klantenservice van Vodafone om toren hoge kosten tot een minimum te beperken. Het webcare team is bereikbaar via Twitter en Facebook. Het webcare team zou in principe ook nu nog bereikbaar moeten zijn (vooral via Twitter reageert men op dit moment vrij snel). Klantenservice is voor blox gerelateerde zaken morgen pas weer bereikbaar.

Tipje! Bewaar de sms goed! Mocht Vodafone meer informatie nodig hebben, kun je alle informatie verstrekken die ze zouden willen weten. Het kan ook voorkomen dat je extra kosten moet betalen terwijl het probleem mogelijk bij Vodafone ligt.


Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic