Jesseding

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[HELP! / NOG GEEN OPLOSSING] 1GB BloX op iPhone 4s

Hallo,
Ik heb zojuist een iPhone 4s als lostoestel gekocht. Voorheen heb ik altijd een BlackBerry Bold gehad met hierop BlackBerry BloX. Maar nu wil ik internet op mijn iPhone 4s en zie ik een mooie BloX, 1GB Internet voor 14,95 per maand. Maar het lijkt alsof deze niet op een iPhone kan? Dus mijn vraag was of dit wel mogelijk was en hoe ik eventueel een oplossing zou kunnen vinden zodat het wel werkt.
 
Groeten,
Jesse
 
PS. Ik heb deze iPhone 4S nog maar één dag, dus zelf denk ik dat het ligt bij dat het systeem nog denkt dat ik een BlackBerry heb.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Jesseding, je kunt de BlackBerry BloX en de 1 GB BloX niet combineren. Wel kun je met je iPhone de BlackBerry BloX gebruiken, totdat deze afgelopen zijn. Ik raad je aan de BlackBerry BloX uit te zetten, en na de deactivatie de nieuwe BloX aan te zetten.

Is dit het antwoord op je vraag? Klik dan hieronder op 'Als oplossing accepteren'.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Jesseding, je kunt de BlackBerry BloX en de 1 GB BloX niet combineren. Wel kun je met je iPhone de BlackBerry BloX gebruiken, totdat deze afgelopen zijn. Ik raad je aan de BlackBerry BloX uit te zetten, en na de deactivatie de nieuwe BloX aan te zetten.

Is dit het antwoord op je vraag? Klik dan hieronder op 'Als oplossing accepteren'.
Jesseding
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, maar zou het niet nu al afgesloten kunnen worden aangezien ik het toch niet meer gebruik en dan kan ik alvast m'n internet gebruiken op mijn nieuwe telefoon. Anders moet ik nog een paar dagen wachten.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Neem daarvoor even contact op met de klantenservice. Uit coulance willen ze dat vast wel voor je doen:)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic