Kirsten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HELP! Al mijn data tegoed is op!

Hai,
 
Ik heb een Samsung Galaxy Ace en ben klant bij Medion Mobile, ik heb problemen met mijn dataverbruik. Ik heb maandelijks 250 MB, maar sinds ik dit toestel heb (ik had voorheen een Iphone 3G) gaat mijn verbruik heel snel. Ik heb contact gezocht met verschillende helpdesken, onder andere de vodafone Smartphone Crew, en ik werd continu van het kastje naar de muur gestuurd. Wel werd ik geadviseerd om 3G Watchdog te installeren, dit heb ik gedaan. Nou heb ik volgens Medion veel meer MB verbruikt dan volgens 3G Watchdog en ik weet niet welke te geloven. Door mijn ervaring met de Iphone klinkt de hoeveelheid van 3G Watchdog veel logischer, maar toch krijg ik een melding van medion dat mijn tegoed op is. Ik heb automatische synchronisatie van app's al uitgezet en haal verder geen mail op. Het enige waar ik het voor gebruik is Whatsapp en zo nu en dan Twitter.
 
Ik zit erover te denken om naar RaboMobiel te gaan, maar mocht dit probleem aan mijn toestel liggen heeft dat natuurlijk geen zin. Heeft iemand ervaring met dit probleem?
 
Alvast bedankt!
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Kirsten,

Vervelend probleem 😞 Ik denk echter dat hier niemand een direct antwoord voor je heeft.

Ik weet dat Android net als iOS data verstuurt waarvan niet duidelijk is waaraan dit gebruikt word.

Ik zou contact opnemen met Medion Mobile. Hun moeten in de systemen kunnen zien wanneer je deze sessies hebt gehad. Ze zullen niet in staat zijn je te vertellen wat je gedaan hebt online. Dit is bij wet verboden in Nederland.

Succes iig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic