mariannehoix

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gprs in kleine letters.

Hallo,
 
ik heb al een tijdje een blackberry blox, maar sinds vrijdag werkt/wil hij niet meer. Eerst stond er wel GPRS met hoofdletters, maar nu is dit met kleine letters. Dit is zo sinds vrijdag, toen m'n nummer overgezet werd.
Ik heb niet vodafone zelf, maar blyk, omdat dit een onderdeel van vodafone is dacht ik dat ik hier ook wel terecht zou kunnen.
 
groetjes,
 
Marianne.
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Aangezien je zelf al aangeeft dat het sinds het overzetten van een nummer zo is, ben ik bang dat er toch daar iets mis is gegaan.
 
En dan komt dus plots bovendrijven waarom Blyk zo goedkoop is: je kunt ze een email sturen en krijgt dan hopelijk binnen 5 werkdagen reactie daarop.
 
Het is niet als aanval naar jou bedoelt, maar wel iets om over  te denken: Je kiest er zelf voor om het minste van het minste te betalen, maar verwacht dan wel dat je op het forum van Vodafone ondersteuning krijgt. Het probleem dat jij echter beschrijft is duidelijk iets wat niet door andere gebruikers opgelost kan worden, je hebt hier een klantenservice voor nodig, die van Blyk zelf. En dat kost gewoon tijd, meer tijd dan wanneer je bij een premium-provider zit, of dat nu Vodafone, KPN of T-mob zou zijn.
 
Ik wens je in ieder geval prettige feestdagen en hoop voor je dat je probleem snel opgelost zal worden.
 
PS: even voor de beeldvorming; jij ziet Blyk als een onderdeel van Vodafone. Je moet het echter beschouwen als gewoon een zelfstandige provider die zijn diensten aanbiedt over het netwerk van Vodafone. Dan snap je waarschijnlijk ook beter dat je voor vragen over je abonnement gewoon bij Blyk zelf moet zijn, en niet bij Vodafone. Blyk heeft gewoon zijn eigen administratie en huren een stukje van het netwerk van Vodafone om hun klanten van een verbinding te voorzien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic